Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   de Antwerpse sekskliniek van dokter Steve (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92207)

Den Ardennees 6 juli 2007 11:44

de Antwerpse sekskliniek van dokter Steve

Nou ben ik op het vlak van seksualiteit nogal liberaal, wat in de slaapkamer of in privé-clubs gebeurt, behoort mijns inziens niet tot de zaken van het gerecht, maar dit vind ik nu toch ook wat verregaand.8O

Vinden jullie dat dergelijke SM-praktijken nog binnen het aanvaardbare vallen?

Citaat:

Gerecht rolt bizarre sekskliniek op in Antwerpen

ANTWERPEN - ANTWERPEN - Het Antwerpse gerecht heeft op 20 juni een huiszoeking verricht in een illegale kliniek in het centrum van Antwerpen. Een team van artsen en verpleegsters voerden er tegen betaling bizarre seksoperaties uit, schrijft Het Laatste Nieuws zaterdag.
Het parket van Antwerpen bevestigt het nieuws en voert een gerechtelijk onderzoek wegens het toepassen van illegale geneeskunde en het toebrengen van slagen en verwondingen. De kliniek ontving patiënten die voor de kick hun penis of testikels lieten amputeren. Vrouwen konden er hun vagina laten dichtnaaien of hun borsten laten verminken.

Het pand was uitgerust als een professioneel ziekenhuis, compleet met operatietafels en medische apparatuur, en werd gerund door een zekere 'dokter Steve'. De man, die beschouwd wordt als de hoofdverdachte, bleek enkele dagen voor de inval gestorven te zijn aan een hersenbloeding. Er werden geen aanhoudingen verricht in de zaak.

llc (belga)

Bhairav 6 juli 2007 11:48

Hahahaha....

eno2 6 juli 2007 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2774840)
Nou ben ik op het vlak van seksualiteit nogal liberaal, wat in de slaapkamer of in privé-clubs gebeurt, behoort mijns inziens niet tot de zaken van het gerecht, maar dit vind ik nu toch ook wat verregaand.8O

Vinden jullie dat dergelijke SM-praktijken nog binnen het aanvaardbare vallen?

Wat een bizarre gerechts-operatie.

De schoofzak 6 juli 2007 11:55

Ze hebben in Vlaanderen nog maar pas een wet gestemd dat seks met dieren strafbaar is.
Dat vond ik overbodig: de wet op de dierenbescherming volstond volgens mij.

Maar in die zogenaamde kliniek, volgens wat ik lees, is toch sprake van illegale uitoefening van geneeskunde. Een tattoeke zetten, dat is geen geneeskunde (zelfs al moeten die gasten opletten voor besmetting, maar ja, ook bij gewoon neuken moet je opletten voor besmetting), maar een vagina dichtnaaien en zo van die dingen ....

lombas 6 juli 2007 11:56

Geen probleem. Mensen, wetten &c. die zich in dit soort van zaken en mensen mengen, dát zou eens verboden moeten worden.

franke fritz 6 juli 2007 12:01

voor mij persoonlijk gaat dat allemaal toch ietske te ver. Dit gaat echt over verminkingen met blijvende letsels als gevolg. Sommige mensen moeten blijkbaar toch wat tegen zichzelf beschermd worden.

Tis niet omdat zij dat tof vinden dat het maatschappelijk en juridisch aanvaardbaar is. Trouwens, welke normale man laat er nu zijn ballen vrijwillig weghalen???

Bhairav 6 juli 2007 12:09

Het gaat hier ook niet over normale mensen.

lombas 6 juli 2007 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz (Bericht 2774866)
Sommige mensen moeten blijkbaar toch wat tegen zichzelf beschermd worden.

Omdat gij het zegt? Ik zal u ook eens tegen uzelf gaan beschermen.

Wat is uw lievelingseten? Ik ben er zeker van dat ik het walgelijk zou vinden. Ik vind dat ik je daar toch wel van moet weerhouden.

Citaat:

Trouwens, welke normale man laat er nu zijn ballen vrijwillig weghalen???
Hij vraagt zich misschien af welke normale man het niét doen.

Wat ook zij, het boeit niet, het zijn uw zaken niet.

Moei, moei, moei.

franke fritz 6 juli 2007 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2774879)
Omdat gij het zegt? Ik zal u ook eens tegen uzelf gaan beschermen.

Wat is uw lievelingseten? Ik ben er zeker van dat ik het walgelijk zou vinden. Ik vind dat ik je daar toch wel van moet weerhouden.

Hij vraagt zich misschien af welke normale man het niét doen.

Wat ook zij, het boeit niet, het zijn uw zaken niet.

Moei, moei, moei.

nope, tzijn mijn zaken niet. 100% gelijk
Maar er mogen toch grenzen zijn aan de individuele vrijheid? Er zijn zoveel zaken die tot de privésfeer horen en waar niemand last van heeft. en toch is het illegaal of op z'n minst controverseel.
het ging trouwens over mijn PERSOONLIJKE mening, niet om een wet. iets wat IK denk. wie ben jij om je daar mee te moeien??
individualiteit ten top

Den Ardennees 6 juli 2007 13:02

Ik vind tenandere dat het laten amputeren van gezonde organen, getuigt van een zieke geest. Dergelijke mensen moeten mijns inziens inderdaad tegen zichzelf beschermd worden.

Helaas is die Dokter Steve nu overleden, want ik denk dat wanneer men een psychologisch profiel van die man zou maken, men toch ook wel tot de conclusie zou komen dat hij psychisch niet in orde is.:|

Den Ardennees 6 juli 2007 13:07

Ik vind tenandere dat het laten amputeren van gezonde organen, getuigt van een zieke geest. Dergelijke mensen moeten mijns inziens inderdaad tegen zichzelf beschermd worden.

Helaas is die Dokter Steve nu overleden, want ik denk dat wanneer men een psychologisch profiel van die man zou maken, men toch ook wel tot de conclusie zou komen dat hij psychisch niet in orde is.:|

Den Ardennees 6 juli 2007 13:08

Dubbel

eno2 6 juli 2007 13:23

Als het maar over seks gaat.

Gelukkig heeft moderatie de beperkende voorwaarde geschrapt uit het forumreglement, waarbij postings van erotisch inhoud geweerd konden worden.

Misschien een seks-subforum openen nu?

lombas 6 juli 2007 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz (Bericht 2774911)
Maar er mogen toch grenzen zijn aan de individuele vrijheid?

Neen, dat mag niet. Behalve als het je pijn doet.

Citaat:

Er zijn zoveel zaken die tot de privésfeer horen en waar niemand last van heeft. en toch is het illegaal of op z'n minst controverseel.
Inderdaad. Geen probleem eh.

Citaat:

het ging trouwens over mijn PERSOONLIJKE mening, niet om een wet. iets wat IK denk. wie ben jij om je daar mee te moeien??
individualiteit ten top
Ik meng mij niet in uw zaken, ik reageer op iets wat je zei, op een vredevolle manier. Waar jij over bezig was, was inmenging op een agressieve, staatse manier. Ik zeg niet dat jij iets niet "mag" denken, doen of laten. Jij was er over bezig dat anderen iets niet "mochten" doen, dat ze "tegen zichzelf beschermd moesten worden" - waarop ik zei dat we die logica ook lekker kunnen doortrekken tot ik jouw leven écht miserabel heb gemaakt.

;-)

lombas 6 juli 2007 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 2774917)
Dergelijke mensen moeten mijns inziens inderdaad tegen zichzelf beschermd worden.

Maar dus, als mensen tegen zichzelf moeten beschermd worden, wie gaat dan de wetmakers tegen zichzelf beschermen? God?

Zoals Robert Lefevre al zei:

If men are good, you don't need government; if men are evil or ambivalent, you don't dare have one.

Bazilfunk 6 juli 2007 13:54

Waarom zou je de gekken verbieden zichzelf toe te takelen? Moesten pedofielen zich ook zo organiseren met verkleedpartijtjes zou er weer al een probleem uit de wereld zijn.

vlijmscherp 6 juli 2007 13:57

het is met toestemming van de mensen zelf, die volwassen zijn, dus is het toegelaten.

jurgen79 6 juli 2007 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz (Bericht 2774911)
Maar er mogen toch grenzen zijn aan de individuele vrijheid?

No fucking way, elke mens mag beslissen wat hij met zijn eigen lichaam doet.
Of hij nu zijn lul er laat afsnijden of haar kut laat dichtnaaien wat kan het u of mij schelen?
Er worden toch ook amputaties uitgevoerd op volstrekt normale ledematen omdat de patient al jaren problemen heeft met die voet of die hand of dat been (in het koppeke).

Het enige probleem dat er hier is is da illegale uitoefening van geneeskunde...hoewel...een kut dichtnaaien lijkt mij geen zware ingreep, maar iemand zijn geslachtsdeel afsnijden lijkt mij al wel een serieuze ingreep.

Iedereen doet en laat wat hij wil met zijn lichaam.

pinbag 6 juli 2007 14:27

Hmmm

Het word tijd dat ik mijn linker-arm wissel met mijn rechter-been.

:D

Den Ardennees 6 juli 2007 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2774972)
Maar dus, als mensen tegen zichzelf moeten beschermd worden, wie gaat dan de wetmakers tegen zichzelf beschermen? God?

Zoals Robert Lefevre al zei:

If men are good, you don't need government; if men are evil or ambivalent, you don't dare have one.

Van de wetmakers mag men logischerwijze aannemen dat zij bij hun volle verstand zijn, ze moeten tenandere verantwoording afleggen aan het volk.

Als u uw redenering doortrekt, zouden alle verplichte opnames in de psychiatrie dus moeten worden verboden.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be