![]() |
Nieuwe Zeven Wereldwonderen
Vandaag 7- 7- 7 ,worden de nieuwe zeven wereldwonderen gekozen en bekend gemaakt in Lissabon.
http://www.new7wonders.com/index.php Wat heeft u gekozen? Mijn keuze is: *Pyramide van Gizeh *Chichen Itza *Colosseum *Acropolis *Taj Mahal *Alhambra *Sydney Operagebouw |
Ik meende dat de piramide "hors concours" werd gesteld omdat dit het enige van de originel 7 wereldwonderen is dat overbleef?
ik ben vergeten wat ik had ingevuld... de TajMahal stond erbij, Stonehenge, chinese muur... maar mijn stem telt toch niet: ik geraakte niet door het laatste scherm voor de een of andere reden. |
Mijn keuze:
- Manhattan, Washington DC, Seattle, Vancouver, ... (VSA/CA) - Pompeï (IT) - Andalusië (ESP) - Viñales Vallei (CU) - Hotel Den Opstal en omgeving - Knysna, Mosselbaai &c. (RSA) - Russische vrouwen onder de 35 (RU) - Mezelf (BE) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:-D Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
:? |
Het is compleet belachelijk om dit te laten kiezen via een website, dit is veel te gevoelig voor drukkingsgroepen.
Om dan nog maar te zwijgen over de onfaire strijd tussen het rijkere westen waar bijna iedereen een internetverbinding heeft tegenover de armere delen van de wereld waar evengoed prachtige dingen staan. |
Citaat:
Het heeft dus niets met landen ,steden of gebieden te maken. |
Citaat:
In China en India enz zijn misschien nog meer internet verbindingen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rechterbovenhoek = paaseiland
Rechteronderhoek = iets uit Zuid amerika, maar kan op de naam niet komen. |
Citaat:
Wat betreft het tweede, er is vooral massaal respons uit Azië en Zuid Amerika. Maar weinig intresse uit Europa en N. Amerika. |
Citaat:
Als je er geen verstand van hebt, kun je beter ergens anders gaan spelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zou dat via de VN moeten gebeuren. |
Brussel:-)
|
Citaat:
|
Zijn de gebouwen al gekozen?
|
Citaat:
Citaat:
|
verkeerde draad!:lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be