Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homo door bekering genezen... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92264)

Chipie 8 juli 2007 19:43

Homo door bekering genezen...

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk... ;-)
Homo-icoon VS breekt met homoseksualiteit

Een prominente homoactivist in de Verenigde Staten, Michael Glatze, is christen geworden en heeft naar eigen zeggen zijn homoseksuele levenswandel achter zich gelaten. Dat meldt het Duitse nieuwsagentschap Idea. Glatze is oprichter en voormalig hoofdredacteur van het homoblad Young Gay America . Hij omschreef de breuk met zijn homoseksuele levensstijl als ,,het meest bevrijdende, het mooiste en het meest verbazingwekkende'' dat hij ooit heeft meegemaakt.

In een commentaar voor WorldNetDaily schreef Glatze dat homoseksualiteit nooit een vol leven kan bieden, omdat het ,,uitsluitend gefixeerd is op seksuele lust''. Hij noemt homoseksualiteit ,,neurotisch'' en ,,onnatuurlijk'' en ,,een belemmering voor de mens om zijn ware ik te vinden''.

Bij het neerleggen van zijn functie voor Young Gay America schreef hij op zijn computer 'Homoseksualiteit is de dood, ik kies het leven'.

De 30-jarige Amerikaan zegt op zijn veertiende jaar voor het eerst homogevoelens te hebben gehad. Toen hij twintig was kwam hij 'uit de kast' en twee jaar later begon hij zijn carrière bij het homoblad. Tot, zo zegt hij, God hem er de ogen voor geopend had dat hij ,,aan de leiding stond van een verderfelijke en zondige beweging''. Daarop besloot hij zich te bekeren.

Bron
Laat ons bidden... :-P

duveltje382 8 juli 2007 19:56

Ja,tis mss een manier om van die plaag af te komen hé

Raf 8 juli 2007 20:01

:rofl:

An Arkos 8 juli 2007 20:16

hahaha, en een Duits dagblad bericht hierover?
je zou toch verwachten dat die fundamentalistische christenen uit de VS zich hier meteen op zouden storten.

Raf 8 juli 2007 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 2778349)
hahaha, en een Duits dagblad bericht hierover?
je zou toch verwachten dat die fundamentalistische christenen uit de VS zich hier meteen op zouden storten.

Dat deden ze ook: http://www.onenewsnow.com/2007/07/po...ichael_gla.php

Lees vooral ook de commentaren van vrome volgelingen. Niet één enkel berichtje dat minder dan laaiend enthousiasme uitstraalt. Praise the lord!

duveltje382 8 juli 2007 20:22

Tja,en dan nog weten hoeveel priesters homo zijn, of zelfs van kleine misdienaartjes houden ....

hurricane 8 juli 2007 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2778305)

Och, dat iemand homo is, tot daartoe.
Maar dat ze daar overdreven mee moeten pronken, is er véél te veel aan.
Alsof ze een soort van uitverkorenen zijn.
Misschien is daar wel een middel tegen ?

Boadicea 8 juli 2007 20:46

Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. Persoonlijk twijfel ik aan dit soort verklaringen, maar tja.

Doki 8 juli 2007 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2778266)
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk... ;-)
Homo-icoon VS breekt met homoseksualiteit

Een prominente homoactivist in de Verenigde Staten, Michael Glatze, is christen geworden en heeft naar eigen zeggen zijn homoseksuele levenswandel achter zich gelaten. Dat meldt het Duitse nieuwsagentschap Idea. Glatze is oprichter en voormalig hoofdredacteur van het homoblad Young Gay America . Hij omschreef de breuk met zijn homoseksuele levensstijl als ,,het meest bevrijdende, het mooiste en het meest verbazingwekkende'' dat hij ooit heeft meegemaakt.

In een commentaar voor WorldNetDaily schreef Glatze dat homoseksualiteit nooit een vol leven kan bieden, omdat het ,,uitsluitend gefixeerd is op seksuele lust''. Hij noemt homoseksualiteit ,,neurotisch'' en ,,onnatuurlijk'' en ,,een belemmering voor de mens om zijn ware ik te vinden''.

Bij het neerleggen van zijn functie voor Young Gay America schreef hij op zijn computer 'Homoseksualiteit is de dood, ik kies het leven'.

De 30-jarige Amerikaan zegt op zijn veertiende jaar voor het eerst homogevoelens te hebben gehad. Toen hij twintig was kwam hij 'uit de kast' en twee jaar later begon hij zijn carrière bij het homoblad. Tot, zo zegt hij, God hem er de ogen voor geopend had dat hij ,,aan de leiding stond van een verderfelijke en zondige beweging''. Daarop besloot hij zich te bekeren.

Bron
Laat ons bidden... :-P

Het moet zijn dat de tussenkomsten van homo's op dit forum erg gesmaakt worden door vriend en vijand, te oordelen aan de nogal doorzichtige manier waarop zo nu en dan een lokaas wordt uitgezet in de vorm van een controversieel artikeltje over homo's of homoseksualiteit.
Spijtig genoeg valt er over dit artikel niet echt veel te debatteren. Men kan er hoogstens eens smakelijk om lachen. Toch leuk geprobeerd.

UFSIA 8 juli 2007 23:04

PRAISE THE LORD ALMIGHTY

mvg. Sint Ignacius

Internaut 9 juli 2007 01:43

is al langer geweten dat er holebi mensen zijn die hetero werden na een speciale therapie. Er zijn dokters die beweren dat dit mogelijk is, al is de slaagkans bij iedereen niet 100%

Zo zie je maar dat je je niet hoeft te schamen als je potter bent, er bestaan manieren om terug te voldoen aan de norm zoals wij hier allemaal.

Esperanza 9 juli 2007 05:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2778305)

??

Welke plaag? De homo"plaag" of de religieuze freaks plaag?

stab 9 juli 2007 06:07

Zou 'genezing' door bekering ook mogelijk zijn in Islam?:|

Raf 9 juli 2007 06:24

Wauw zeg! Het heeft zowaar tot het 13de bericht geduurd voor de islam ter sprake kwam. Ik geloof dat dat een record is!

:cheer:

stab 9 juli 2007 06:46

Ik herinner mij een draad over door moslims in mekaar geslagen homo's in Amsterdam, meen ik, waarin sneller dan 13 berichten, enige verantwoordelijkheid tav, pardon , een verband gelegd werd met het VB.
Door ene Doki, als ik mij niet vergis.
Het kwam er zo een beetje op neer, dat , het de schuld is van vb dat moslims zo een beetje homofoob zijn.

Bovenbuur 9 juli 2007 07:12

Ach, er zijn ook weleens Christenen die homo worden en daarna de kerk de rug toekeren...

Morduk 9 juli 2007 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2778770)
Ach, er zijn ook weleens Christenen die homo worden en daarna de kerk de rug toekeren...

Pun not intended? :-)

Tegendradigaard 9 juli 2007 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morduk (Bericht 2778842)
Pun not intended?

LOL....

Raf 9 juli 2007 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab (Bericht 2778761)
Ik herinner mij een draad over door moslims in mekaar geslagen homo's in Amsterdam, meen ik, waarin sneller dan 13 berichten, enige verantwoordelijkheid tav, pardon , een verband gelegd werd met het VB.
Door ene Doki, als ik mij niet vergis.
Het kwam er zo een beetje op neer, dat , het de schuld is van vb dat moslims zo een beetje homofoob zijn.

Heb je daar ook een linkje voor?

Rudy 9 juli 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 2778266)

LOL. Dit had ik zaterdag tegen mijn vrouwelijke collega moeten vertellen. Ze is op 7/7/7 met haar vriendin in het huwelijksbootje gestapt. En ik mocht de bruiden kussen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be