![]() |
Jouw tv-programma voor vandaag
Wat ga jij vandaag zien op tv, wat ben je aan het zien of wat heb je vandaag al gezien op tv.
Vertel het ons... |
ik kijk graag eens naar de kampioenen. ik vind dat een goed en komiek programma.
de boog kan niet altijd gespannen staan. |
Citaat:
Volgens mij een van de betere series op het moment. |
Wielrennen - Tour De France - Ronde Van Frankrijk
|
TV... :roll:
|
't Nieuws van 7 uur, voor de rest is er toch niks
|
Sinds ik op kot zit kijk ik nooit tv. Een echte vooruitgang trouwens.
|
ik kijk toch zo'n vier uur per dag tv schat ik.
|
Ik kijk al enkele jaren geen tv meer (buiten heel misschien als er een goeie film is) en ik moet zeggen dat ik niets mis, integendeel.
|
Ik ga misschien naar "Vet Hard" op KanaalTwee kijken, uit nieuwsgierigheid, omdat het onder andere een Vlaams-Nederlandse samenwerking is.
En voor de rest misschien nog een gehuurd filmpje, of een geschiedenisdocumentaire uit mijn DVD box. |
Ik wacht op het nieuws van canvas 8.00 !
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dat bewust niet gevolgd, ik volgde al Prison Break en Lost en dacht dat niets zo goed zou zijn als die twee series. |
Prison break is best goed, ik heb de eerste seizoen helemaal uitgezien,.
Weet er hier iemand waar ik de tweede seizoen kan dowloaden ?? |
Citaat:
Nee, ik weet niet waar je het tweede seizoen kan downloaden. Al helpt limewire misschien wel.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb ongeveer een jaar lang niet naar Nat Geo gekeken omdat ik die ooit kwijt ben geraakt en ik nooit de zin vond om hem terug in te stellen op 6 waar sindsdien sneeuw te zien was.
Dat was een veeel te lange zin, ma soit In ieder geval; nu is Nat Geo terug leuk omdat het ondertussen weer allemaal andere programma's zijn en je dus niet zo snel met herhaling opgezadeld zit. Ik kijk tegenwoordig dus regelmatig Nat Geo. Verder volg ik enkele series zoals Sopranos ed. En ik pik eens per dag het nieuws mee al gebeurt dat vaker en vaker op internet. |
Citaat:
Misschien nog eens naar South Park kijken deze avond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be