![]() |
Wanneer een onafhankelijk Vlaanderen ?
Ik geloof dat Vlaanderen tussen enkele maanden en twee jaren onafhankelijk zal zijn.
|
2030.
|
Citaat:
Andere vraag: Hoe zal een onafhankelijk Vlaanderen noemen? Zoiets als Former Yugoslav Republic of Macedonia (FYROM) ... (VBGV) Voormalig Belgisch Gewest Vlaanderen. Je weet nooit of Frankrijk/Nederland bezwaren opperen tegen het gebruik van een historisch begrip als Vlaanderen om een souvereine staat te benoemen daar ze zelf ook een stukje Vlaanderen bezitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Definieer onafhankelijk...
Onafhankelijk in de zin van letterlijk de onafhankelijkheid uitroepen? Dat zal nooit gebeuren. Met alle respect, maar daar hebben Vlamingen gewoon niet genoeg lef voor, als ze het al zouden willen. Maar onafhankelijk in de zin van dat Vlaanderen zijn eigen boontjes kan doppen? Mischien eerst nog even de gezondheidszorg splitsen. Dan is Vlaanderen er al bijna. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelfs niet bij de volgende regionale verkiezingen.
Volgens mij niet voor 2014 hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, waarom zouden wij Vlamingen immers deel dienen uit te maken van het Koninkrijk der Nederlanden... Beter op eigen houtje blijven...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Om een deel van de bevolking economische groei te geven, gaan we een deel wegpesten.' |
Citaat:
|
Ik vind dat de flaminganten en wallinganten uit de Belgische constructie moeten stappen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be