![]() |
wie is de meest geschikte opvolger voor KK ??????
zou het Jean Marie kunnen zijn.. of Quickie..... of nen antwerpenaar.........met slechte tanden.... of een vrouwmens ???? :? |
vrt voting: smijt Pinokkio ook maar buiten :twisted: :twisted: :twisted:
resultaten voting Heeft Verhofstadt de VLD-crisis goed aangepakt? ja = 24% (417) neen = 76% (1325) Totaal aantal stemmen: 1742 Enkel uw eerste klik op 'ja' of 'nee' wordt bij de stemmen geteld. |
Kabouter PLOP for president......
t'zit eraan te komen ! :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De ideale opvolger zou een bekwame, verstandige, toegewijde, ....
Ze zitten met een probleem :D |
De VLD heeft afgedaan!
Ze mogen nu zelfs Willy De Clerck voorzitter maken, het zal niet meer baten. De schade die zowel De Gucht als Verhofstadt aan hun partij hebben aangericht is onherstelbaar. Het grote slachtoffer van deze vaudeville is uiteindelijk het liberale gedachtengoed zelf. Goed dat er voor de Liberalen nog één echte liberaal alternatief is: het Liberaal Appel. Daarom roep ik elke welmenende liberale kiezer op om te stemmen op de liberale partij, die het liberalisme combineert met gezond verstand: Het Liberaal Appel! |
Ik vind dat trouwens ook niet VLD leden moeten mogen stemmen.
We betalen tenslotte toch ook belastingen die via dotaties naar de VLD gaan. |
Het wordt de Croo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Liegebeest (weliswaar een groen onding, maar toch) Tita Tovenaar En als er twee voorzitters moeten zijn dan volgende kandidaten: Peppi en Kokki (Coveliers en Van Quickenborne) of Jacobus en Corneel.... |
Ik heb op Alexandra Colen gestemd. Dat was toch dat onderste bolletje hé? :P
|
Citaat:
da begint hier verdacht veel op spamming te lijken hé.... |
Citaat:
|
Citaat:
Even vergeten? :twisted: :lol: |
Citaat:
Ik snap dus van geen kanten waar je onderschrift op slaat. 'Daarom net niet SP-A!', zou ik eerder zeggen. |
Citaat:
Partijdiscipline noemt men dit .... Als die interne democratie is voor niets goed. Zonder leiders is het kot een chaos, zoals bij de VLD. |
De vereisten van de opvolger zijn af te meten aan zijn vaderlandslievende eigenschappen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga eens met uw would-be partijke spelen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be