![]() |
een fijne 11de juli
lieve mensen, ik ga aan t feest beginnen en hoop voor jullie hetzelfde
prettige feestdag en tot donderdag ! nu in t park een gratis concertje meepikken en dan nog een fijne avond van maken en hoe vieren jullie 11 juli ? |
Citaat:
|
Van 8:30 tot 17:00 op kantoor.
Daarna naar huis en pintje drinken. een beetje zoals elke andere dag dus... |
Een dagje 'vakantie' nemen.
|
Oeps, ik ga "werken" ie. met een autist op stap in de voormiddag..
laat voor de rest de zwarte, blauwe, rode enz.. leeuwkes gerust dansen ik geloof dat ik nog wel een authentiek vloms biertje heb om op de gezondheid van ons veelgeplaagde vlaamse volk te klinken ! |
van 00:00 uur tot 06:00 uur werken, om 06:30 uur de vlaggen uithangen, wat p.be-en, maffen, opstaan, p.be-en, cafégaan en van 22:00 tot 00:00 terug werken ;-)
|
Citaat:
Receptie op het stadhuis en zo... :-P |
rozenactie voor de bevlaggers en dan eens kijken of ik 's avonds al dan niet naar de gemeentelijke viering ga. Maar Sabien Tiels....:shocked!: :shocked!:
|
|
Morgen dagje verlof genomen. Nah! 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heu, ik zoek slachtoffers om de Guldensporenslag mee na te spelen. Nog een paar Fransen zouden welkom zijn om in de pan gehakt te worden.:twisted:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 22943 |
Citaat:
|
Ik wens alle inwoners van ons geweldige Vlaanderen (groot - klein - dik - dun - blank - zwart - geel - christen - atheïst - moslim - hindoe - jood - hetero - homo - lesbo - oud - jong - ....) een fantastische feestdag toe!
:cheer: :bday: :clapping: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:new-bday: :smilecol: :smilecol: :smilecol: :new-bday:
|
En de wereld blijft draaien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be