![]() |
11 juli, wanneer betaalde feestdag?
N-VA heeft dit voorstel al eens afgekeurd gezien door de PS.
Nu willen ze dit opnieuw op tafel leggen, denken jullie dat deze betaalde feestdag er snel komt. Of België al dan niet stopt met bestaan doet nu (voor 1 keer ;)) niets ter zake. Je kan in beide gevallen voor vb 2010 stemmen, als Vlaanderen onafhankelijk wordt in 2010, wordt in 2010 11 juli zeker betaalde feestdag, bestaat België nog in 2010, kan je evengoed voor betaalde feestdag in 2010 stemmen. |
Je bent de optie 'onverwijld' vergeten. ;-)
Even serieus, ik hoop 'snel', maar ik vrees dat het weer eens op de lange baan geschoven gaat worden. |
Ik heb gestemd op 2010 maar het kan ook vroeger en misschien wel al volgend jaar.
|
Loop toch heen.
|
Eigenlijk zijn er drie logische keuzes in zo'n soort polls, in de komende jaren, veel later en nooit. Al de rest is zever. Ik kies btw voor het eerste en vink daarom maar 2008 aan zeker.
|
Citaat:
wat ne kommentaar zeg :lol: :lol: :lol: :lol: |
ik heb niet gestemd , voor mij kan het niet snel genoeg
Volk wordt staat !!!!:grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: |
Citaat:
|
Citaat:
da weet ik niet , zoveel kom ik nimeer op politics en de mensen aan de staat krijgen deze dag wel , waarom niet voor iedereen dus ook de privé !!!! |
Citaat:
|
Citaat:
tja waar ik werk is dat toch niet het geval , al ga ik op de 21ste wel werken en verlet ik die dag nu al 8O |
Ik zal eens op de groot-Nederlandse kalender kijken of er plaats is...
|
Citaat:
|
@Burns,
het gaat over 11 juli, de Vlaamse feestdag. Ik vraag mij af wat die drie rijen "dietse" vlagskes daar mee te maken hebben:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be