![]() |
Klacht tegen diversiteitsbeleid van Mechelen
Citaat:
|
Positieve discriminatie is ook discriminatie, als jef de witte hier maar geen stokje voor steekt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat er quota moeten komen voor natural blondes.
|
Storm in een glas water.
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het voor mij heel simpel. Iedereen voert zijn eigen personeelsbeleid zoals hij/zij dat wilt. Dat geldt voor democratische meerderheden, dat geldt voor werkgevers in de privé. |
Opvallend weinig reactie's van de linkse kerkfabriek, me dunkt. Alsof discrimineren alleen maar erg is als het allochtonen betreft.
Paulus. |
Die Ali Salami is in ieder geval een vieze leugenaar en een hypocriet. Toen die schoft tijdens de schoolverkiezingen bij ons op bezoek was, vroeg ik hem wat zijn mening was over positieve discriminatie. Hij antwoordde dat hij tegen elke vorm van discriminatie was, dus ook die in het voordeel van allochtonen. Hij zei dat hij wel voor "positieve actie" was, wat me natuurlijk de wenkbrauwen deed fronsen. En blijkbaar is het dus toch uitgekomen dat deze allochtoon een regelrechte leugenaar is. Logisch eigenlijk.
|
Ik trok ook zulke ogen toen ik dit hoorde.
Dat ze een hoog streefcijfer opleggen tot daartoe, maar 50%?? Iemand moet nog altijd aangenomen worden op basis van capaciteiten en niet omdat hij allochtoon of autochtoon is. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom is dat logisch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of deze : "een Vlaming in dienst nemen, dat zou ik nog eens willen zien..." :roll: |
Citaat:
NIETS NOTHING NICHTS NADA NOUGABOLLE :x |
Citaat:
|
leugens
Citaat:
|
Citaat:
Discriminatie tegen vreemdelingen, en het kot is te klein. What else is new? . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be