![]() |
trouwfeesten
Wie kent er al de nr'tjes die op de trouwfeesten gedraaid worden en die niemand eigenlijk wil horen?
De indianen dans Las ketjup Brian adams: everything i do, i do it for you... Het ploplied .... vervolledig de lijst. |
Macarena
de Marie Louise van Bart Kael Vlieg met me mee van Paul de Leeuw Niemand wil die idd nuchter horen :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Les lacs du connemara, waarbij je dan als een of andere halve gare met je servet moet staan zwaaien
|
Citaat:
De Vogeltjesdans mag hier niet ontbreken. |
Doooeeeeeoeoe, doe allaien kanst mig versteen, doooeeeeoeoe
|
- Aan de noordzeekusten!!!!!
- De oh zo irritante bijna obligatoire openingsdans: "Komaan, changer mensens, niet blijven zitten. En de bomma heeft er weer ene op het oog dus jongens opgelet..." (diepe zucht) - De kuskesdans, wat zowel voordelen als nadelen biedt; nadelen: zie hierboven, voordelen: kussen!!!! - Al die klassiekers waar je van behoort ze te kennen en mee te huppelen: Hucklebuck, Twist, den in Zaire, ... |
YMCA (en maar meezwaaien), Henkie - Lief klein konijntje, het volledige werk van Marco Borsato, Frans Bauer, Grease, de Lambada, ....
|
Citaat:
Vies klein rabijntje had een nazi aan zen deur.........................:lol: |
Citaat:
Gewoon grappig om eraan herinnert te worden. |
|
Als hetgeen wat hier staat op mijnen trouw wordt gedraaid loop ik spontaan weg !
(met bruid ofc) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vrienden weten dat als ze zich bezondigen aan een trouwfeest met servetten-zwaaierij en andere onzin, dat het zonder mij zal zijn. ;)
|
Citaat:
Om te kotsen. |
total eclips of the heart van bonnie tyler...
zoooo cliché en afgezaagd |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be