![]() |
Opvolgers forummer van de week
Omdat het steeds moeilijker wordt om opvolgers voor forummer van de week te vinden roep ik op dat iedereen die zichzelf als kandidaat ziet en stelt zich hier bekent te maken, dus niet van ik zou willen dat x forummer van de week wordt.
MVG, Pluche |
Moi tiens :twisted:
|
Ik heb daar geen tijd voor.
|
ik sta graag in het centrum van de belangstelling :oops: . Maar nu nog niet, want ik heb nog steeds geen functionerende pc thuis.
|
Zet mij maar op die lijst. Al weet ik dat ze mij toch niet gaan kiezen :)
|
Citaat:
|
Ik zou dit wel bangelijk vinden om een 14 jarige als forummer te zetten,mijn vraag blijft,waarom duncan als 32 jarige niet ? *kuch* Ben ik nu weer plots onvolwassen geworden,of riek ik hier discriminatie??
|
Heeft duncan zich hier al aangeboden?
|
Citaat:
|
Zet mij maar op de lijst. Ik krijg graag slechte punten.
|
Ik wil ook wel eens forummer vd week zijn :)
|
Wie is er trouwens deze week aan beurt? Het is hier zo verdacht stilletjes....
|
Ik wil dat ook wel eens, wat win ik dan? :angel:
|
Als het echt moet, wil ik me ook wel kandidaat stellen.
|
Ik heb mij al langer kandidaat gesteld. :-)
|
Ik ben terug online. Het heeft drie weken geduurd voor ik in mijn nieuw appartement van skynet naar telenet kon overschakelen. Ik ben er helemaal klaar voor als Heftruck mij als opvolger heeft aangeduid. |
Soit, ik heb ondertussen gemerkt dat heftruck de forummer van vorige week was, en dat garfield nu de nieuwe forummer is. My time will come... |
Citaat:
|
Ik ben kandidaat. Tijd dat iedereen hier eens door krijgt hoe fantastisch ik wel ben.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be