![]() |
Een (heel) kleine Vlaamse overwinning
Eindelijk, Vlamingen tegen Franstaligen werd het bureau van de Kamer verkozen èn ja, er zit een Vlaams-Belanger in.
Helaas, Groen! moest zich van z'n kleinste kant laten opmerken en stemde samen met de Franstaligen tegen. SP.a stemde wel voor. Bescheidenheid siert zegt men, maar daar heeft Groen nog niks van gehoord. |
Lang leve Antwerpen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb je het al eens voorgesteld en ik wil het gerust nog eens doen. Moet ik je een tekst sturenvan mijn blog? Je mag dan nog eens oordelen over mijn 'Belgicisme'. Dat ik het zo goed mogelijk bestuur (hihi) wil voor elke streek en elke inwoner van het Belgisch grondgebied, da's waar. Maar om me dan een Belgicist te noemen? Sebiet ga je nog zeggen dat ik een fan ben van de Belgische staat. :') |
Citaat:
|
Ik gok (gok <=) dat het hetzelfde is als waar ze in de kamer voor zijn buitengesloten. Met name dus het gene dat de boekhouding controleert.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
N'oubliez pas! Vive la Belgique mais surtout vive la France! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k vind het natuurkundig wle een mooie streek, maar ik prefereer het Antwerpse. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
winst voor vlaanderen:men houd rekening met de 800.000 kiezers voor het vlaams belang.we worden er een stukje democratischer door. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be