![]() |
Sarkozy is goed bezig
Als ik deze morgen op radio hoorde wat Sarkozy op die korte tijd reeds heeft bewerkstelligd, moet ik zeggen dat er echt wel een frisse wind waait door Frankrijk. Een wind die in Belgie onbestaande is. Hier zijn ze meer dan een maand na de verkiezingen nog steeds de postjes nog aan het verdelen.
En spijtig genoeg zit die ouwe zak in Laken ondertussen de vliegen op het plafond te tellen en nog spijtiger is dat zijn wereldvreemde ( lees : gewone burgervreemde)zoon en opvolger geen haar beter zal zijn. Niet dat ik alle punten van Sarkozy even goed vind, maar er is tenminste een actief bewind waar de burger wat aan heeft, nu juist nog zien hoelang hij het volhoudt... |
'Sarkozy is goed bezig' is de topictitel.
De helft van je zinnen gaan over hoe slecht het in België gaat. |
Het is dan ook een Nationalistische Vlaming die niet verder kan kijken dan zijn kerktoren ...
|
Ik ben btw wel geïnteresseerd in de zaken die die Hongaarse Franse Jood aan't doorvoeren is.
|
Citaat:
|
Ik vind het ook wel straf, Sarkozy doet het goed omdat het slecht gaat in België.
Of omdat hier de regeringsvorming lang aansleept, het is niet de vormingsduur die telt wel wat ze effectief doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ondertussen heert er hier chaos en zijn er plunderingen overal? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hier heb ik grote twijfels over. Het stimuleren van de economie in een hoogconjuncturele periode lijkt me ongezond. Het is het oude Keynesiaanse recept. Dit kan het gevaar van een te hoge inflatie met zich meebrengen, wat op de lange duur negatief uitwerkt op de economische ontwikkeling. |
Citaat:
|
Citaat:
VB en nva mss ldd ook, hoeveel % is de rest??? Je gaat me toch niet zeggen dat er geen regering kan gevormd worden door die 20% hé.:roll: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, in Frankrijk zijn de Franstalige Fransen natuurlijk veruit in de meerderheid en kan je minderheden lekker verdrukken zonder problemen. Everytime, jongen, ooit ga je je er moeten bij neerleggen dat de tijd dat maar 30,000 mensen mochten stemmen, voorbij is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be