![]() |
Wedstrijd! (meedoen tot 31/7)
Wanneer zal de forumquiz de 100.000 berichten halen?
Je hebt tot het einde van de maand de tijd om mee te doen, of je kandidatuur te veranderen. Ik zou voorstellen dat we als prijs kunnen nemen, 100 punten ofzo...8-) Mijn gokje gaat naar 31 december 2007. (toevallig die dag btw;-) ) |
Citaat:
ehrmm, ik lees hieronder Berichten: 2.848.964 Dat is dus al een tijdje geleden :s |
Citaat:
|
Citaat:
Dommerik dat ik ben :oops: |
27 december 2007 om 14:34:12
edit: nah,ik heb m nog veranderd :-P |
Citaat:
|
:cheer: http://en.wikipedia.org/wiki/Linear_regression :cheer:
Ergens in de namiddag van 25 december (kerstdag!);-). |
Citaat:
Ik vind gokken thans ook tof Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BTW als er verschillende mensen dezelfde dag hebben gekozen kijken we naar het uur dat je hebt geplaatst. Het is eerst de dag en dan het uur dat van belang is en dan de minuut en dan de seconde.;-) voorbeeldje: Een persoon zegt 28 december om 11 uur een ander persoon zegt 29 december om 0.01u en het bericht valt op 28 december om 23.59u dan heeft de eerste persoon gewonnen. Tot het einde van de maand tijd om eventuele aanpassingen en specificaties toe te voegen dan verdwijnt de draad in de vergeethoek tot wnn het bingo is zeker.:-D |
Ik heb mijn nog snel aangepast, met Evilbu's lineair-ding en mijn goede gokcapaciteiten is dit in the pocket
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, je kan dit niet goed inschatten, naarmate een thread bekender wordt, wordt er meer in gepost. Maar aan de andere kant, als ik enkel de laatste maanden gebruik, krijg ik een verkeerd beeld van de mate van gebruik (die toch op zijn minst seizoensgebonden is).:| |
Citaat:
Zeer wilde gok, ik geef het toe. :-D |
7 januari 2008 om 7u47.
Evilbu's lineair-ding toegepast op de laatste 10.000 berichten. |
100 punten te verdienen voor de quiz! Wie doet er mee!
|
Citaat:
Toch geen 10,000 keer intikken :rofl: |
Mijn antwoord krijge je 31/7, wanneer ik een gemiddelde heb gemaakt van alle voorspellingen ;)
|
Citaat:
|
oktober 2007
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be