![]() |
mannen en/of vrouwen
ik ben man en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden
ik ben man en heb meer vrienden dan vriendinnen ik ben man en mij maakt het niet uit ik ben vrouw en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden ik ben vrouw en heb meer vrienden dan vriendinnen ik ben vrouw en mij maakt het niet uit voil�*, nu jullie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, probleem, zij hebben eerder een probleem dan ik ;-) |
Citaat:
|
Is dit het begin van een politics.be datingclub ?
|
Citaat:
Maar dat zijn nu eenmaal vrouwen zeker? Al heb ik nooit echt begrepen waar ze nu juist jaloers op zijn. |
Laya, wat vind jou partner van je beter overeenkomen met mannen dan met vrouwen ? een probleem ?
de mijne is het stillaan gewoon, ik vind het soms een tikkeltje genant naar haar toe ... maar tja, t is al heel mijn leven zo geweest ook (vnl vriendinnen, een enkele vriend) is het de gender tension die je nodig hebt om een fijnere relatie te hebben ? of wat is het eigenlijk ? ik praat gewoon veel vlotter met vrouwen dan met mannen ... pasop ik heb heel mijn jeugd gevoetbald, ik viel daar niet uit de toon en had een goede band met de anderen hé ... maar toch ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ex-man vond het ergens wel aangenaam, hij vertrouwde me dan ook voor de volle 100% en dat zal met mijn huidige man ook zo zijn, daarom heeft hij ook geen problemen met mijn job. Ik denk ook dat mannen in het algemeen daar beter mee kunnen omgaan dan vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vermits ik het meestal genant vind, veeleer dan dat mijn vrouw jaloersheid zou vertonen ... zal het met dat vertrouwen ook nog wel meevallen :-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be