Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   mannen en/of vrouwen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92384)

Anna List 13 juli 2007 08:29

mannen en/of vrouwen

ik ben man en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden
ik ben man en heb meer vrienden dan vriendinnen
ik ben man en mij maakt het niet uit

ik ben vrouw en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden
ik ben vrouw en heb meer vrienden dan vriendinnen
ik ben vrouw en mij maakt het niet uit

voil�*, nu jullie

nubian 13 juli 2007 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2786292)
ik ben man en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden
ik ben man en heb meer vrienden dan vriendinnen
ik ben man en mij maakt het niet uit

ik ben vrouw en heb meer (of over het algemeen een betere band met) vriendinnen dan vrienden
ik ben vrouw en mij maakt het niet uit

voila;-)

Laya 13 juli 2007 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2786292)

voil�*, nu jullie

Ik ga het anders zeggen, ik ben een vrouw en kom beter overeen met mannen dan met vrouwen, ik ben heel zuinig op het woord 'vriend(in)'

Anna List 13 juli 2007 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786322)
Ik ga het anders zeggen, ik ben een vrouw en kom beter overeen met mannen dan met vrouwen, ik ben heel zuinig op het woord 'vriend(in)'

tuurlijk, dat was ook de bedoelde betekenis van deze enquete ...

Anna List 13 juli 2007 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2786295)
voila;-)

is niet netjes hé ... vet markeren in iemand anders' tekst ...

nubian 13 juli 2007 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786322)

raar maar waar....de meeste vrouwen haten mij.

Laya 13 juli 2007 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2786363)
raar maar waar....de meeste vrouwen haten mij.

Hier net hetzelfde, ik ga vrouwen niet uit de weg maar zij mij, ik kom enkel overeen met vrouwen die hetzelfde 'probleem' hebben
Alhoewel, probleem, zij hebben eerder een probleem dan ik ;-)

nubian 13 juli 2007 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786368)
Hier net hetzelfde, ik ga vrouwen niet uit de weg maar zij mij, ik kom enkel overeen met vrouwen die hetzelfde 'probleem' hebben
Alhoewel, probleem, zij hebben eerder een probleem dan ik ;-)

inderdaad, en dan heb je nog van die vrouwen die meteen jaloers worden, maar tja.... 't leven gaat verder;-)

1handclapping 13 juli 2007 10:07

Is dit het begin van een politics.be datingclub ?

Laya 13 juli 2007 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2786375)
inderdaad, en dan heb je nog van die vrouwen die meteen jaloers worden, maar tja.... 't leven gaat verder;-)

Nubian, dat is nu net the key-word
Maar dat zijn nu eenmaal vrouwen zeker? Al heb ik nooit echt begrepen waar ze nu juist jaloers op zijn.

Anna List 13 juli 2007 10:08

Laya, wat vind jou partner van je beter overeenkomen met mannen dan met vrouwen ? een probleem ?

de mijne is het stillaan gewoon, ik vind het soms een tikkeltje genant naar haar toe ... maar tja, t is al heel mijn leven zo geweest ook (vnl vriendinnen, een enkele vriend)

is het de gender tension die je nodig hebt om een fijnere relatie te hebben ? of wat is het eigenlijk ?

ik praat gewoon veel vlotter met vrouwen dan met mannen ... pasop ik heb heel mijn jeugd gevoetbald, ik viel daar niet uit de toon en had een goede band met de anderen hé ... maar toch ...

Anna List 13 juli 2007 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2786382)
Is dit het begin van een politics.be datingclub ?

dat lijkt mij hier absoluut de essentie niet ...

Anna List 13 juli 2007 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786384)
Nubian, dat is nu net the key-word
Maar dat zijn nu eenmaal vrouwen zeker? Al heb ik nooit echt begrepen waar ze nu juist jaloers op zijn.

mag ik gokken ? jaloers op de aandacht. het meoten delen van aandacht is voor sommigen problematisch ... (dat zijn niet mijn types)...

Laya 13 juli 2007 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2786385)
Laya, wat vind jou partner van je beter overeenkomen met mannen dan met vrouwen ? een probleem ?

de mijne is het stillaan gewoon, ik vind het soms een tikkeltje genant naar haar toe ... maar tja, t is al heel mijn leven zo geweest ook (vnl vriendinnen, een enkele vriend)

is het de gender tension die je nodig hebt om een fijnere relatie te hebben ? of wat is het eigenlijk ?

ik praat gewoon veel vlotter met vrouwen dan met mannen ... pasop ik heb heel mijn jeugd gevoetbald, ik viel daar niet uit de toon en had een goede band met de anderen hé ... maar toch ...

We hebben het daar nooit echt over gehad, hij heeft het natuurlijk wel al gemerkt maar lijkt er geen probleem mee te hebben. Het gaat er dus zoals ik al zei niet zozeer over dat ik het beter met mannen kan vinden, vrouwen (vooral onzekere) kunnen het met mij niet vinden, mijn job heeft daar zeker geen positieve invloed op :lol:
Mijn ex-man vond het ergens wel aangenaam, hij vertrouwde me dan ook voor de volle 100% en dat zal met mijn huidige man ook zo zijn, daarom heeft hij ook geen problemen met mijn job.

Ik denk ook dat mannen in het algemeen daar beter mee kunnen omgaan dan vrouwen.

Laya 13 juli 2007 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2786392)
mag ik gokken ? jaloers op de aandacht. het meoten delen van aandacht is voor sommigen problematisch ... (dat zijn niet mijn types)...

Het zijn denk ik vooral vrouwen die een laag beeld over zichzelf hebben ,onzeker zijn die snel jaloers gedrag gaan vertonen tegenover vrouwen die zelfzeker zijn.

nubian 13 juli 2007 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786409)
Het zijn denk ik vooral vrouwen die een laag beeld over zichzelf hebben ,onzeker zijn die snel jaloers gedrag gaan vertonen tegenover vrouwen die zelfzeker zijn.

niet altijd....jaloerse vrouwen zijn in mijn ogen egoïstische vrouwen, en dan heb je nog van die na-apers jaloerse vrouwen...nog erger:?

Anna List 13 juli 2007 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786409)

dat zou verklaren waarom ze niet mijn type zijn ... ik val altijd voor onafhankelijke sterke vrouwen

Anna List 13 juli 2007 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2786417)
niet altijd....jaloerse vrouwen zijn in mijn ogen egoïstische vrouwen, en dan heb je nog van die na-apers jaloerse vrouwen...nog erger:?

8O wat moet ik me daarbij voorstellen ?

Anna List 13 juli 2007 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2786398)
We hebben het daar nooit echt over gehad, hij heeft het natuurlijk wel al gemerkt maar lijkt er geen probleem mee te hebben. Het gaat er dus zoals ik al zei niet zozeer over dat ik het beter met mannen kan vinden, vrouwen (vooral onzekere) kunnen het met mij niet vinden, mijn job heeft daar zeker geen positieve invloed op :lol:
Mijn ex-man vond het ergens wel aangenaam, hij vertrouwde me dan ook voor de volle 100% en dat zal met mijn huidige man ook zo zijn, daarom heeft hij ook geen problemen met mijn job.

Ik denk ook dat mannen in het algemeen daar beter mee kunnen omgaan dan vrouwen.

vertrouwen is idd d sleutel ...
vermits ik het meestal genant vind, veeleer dan dat mijn vrouw jaloersheid zou vertonen ... zal het met dat vertrouwen ook nog wel meevallen :-D

nubian 13 juli 2007 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2786426)
8O wat moet ik me daarbij voorstellen ?

ge hebt zo van die 'jaloerse geobsedeerde wijven' die naapen, bv: Ik koop iets nieuw, zij koopt net hetzelfde enz......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be