![]() |
Iran stopt eindelijk met moeilijk doen?
13/07 Iran laat inspecteurs toe bij kernreactor
Teheran zal verrassend inspecteurs van het Internationaal Atoomagentschap (IAEA) toelaten een bezoek te brengen aan een kernreactor in aanbouw die plutonium zou kunnen produceren, zo heeft de instelling van de Verenigde Naties vrijdag in Wenen bekendgemaakt, na gesprekken van een delegatie van het IAEA in Teheran deze week. Het betreft de zwaarwaterreactor nabij Arak. Nog volgens het Internationaal Atoomagentschap zullen de inspecteurs ook toegang krijgen tot informatie die open vragen in verband met het jarenlang geheim gehouden Iraanse atoomprogramma kunnen uitklaren. Het gaat daarbij ook om sporen van plutonium, waarvan de herkomst door Teheran niet is duidelijk gemaakt Twerd tijd, nu kan men duidelijk maken dat men geen verkeerde bedoelingen heeft...gewoon inspecties toelaten...was dat nu zo moeilijk? |
Citaat:
|
Citaat:
Het is trouwens geen vraag meer, ze doen het al... |
Citaat:
Of de VS? Wake up, man. |
Citaat:
De VSA wel. |
Citaat:
|
Citaat:
of om concreter te antwoorden: Omdat de wereld niet eerlijk is. |
waarom mag Israël dat wel allemaal?
|
Citaat:
|
:roll:
Allé, nu is het wachten op de opmerking dat die smerige Amerikanen als eerste de bom hebben gegooid. Theoretisch zou het leuk zijn dat niemand ze had. Praktisch vind ik niet erg geruststellend dat Ahamdinejad ze heeft, een bekommernis die minder speelt bij Amerikanen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou het ook niet zo leuk vinden moest Ahmadinejad ze hebben, maar ik vind het evenmin leuk dat psycho Bush ze heeft. Elke 4 of 8 jaar veranderen ze van leider en met die Amerikanen weet je nooit of ze weer een of andere psychopaat de controle gaan geven over dat enorme arsenaal. Echt stabiel kan je dat toch ook niet noemen. Per slot van rekening etaleren de VSA hun militaire macht in de ganse arabische wereld. Ik heb nog geen enkele Iraanse soldaat in Brussel zien lopen. Wie is er dan gevaarlijker? |
Citaat:
Bij u is het omgekeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Is het niet juist daarom dat Ahamadinejad ze zo graag zou willen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is toch wel iets loos wanneer een land miljarden verdient aan olie-uitvoer, terwijl het zelf de benzine rantsoeneert voor zijn eigen inwoners. Het lijken wel neoliberalen daar [forumjargon]. |
Citaat:
Ik heb die man verleden jaar een keer zien spreken op TV. Hij had het over een apocalyps die alle ongelovigen zou wegvagen en waarbij het rijk van Allah over de aarde zou neerdalen. Maar hier geloven we dat het hem enkel ter bescherming tegen de Amerikanen te doen is. |
Citaat:
ZONDER eenheid, en ZONDER politiek "doel". Het is dus echt wel heel belachelijk om u bedreigd te voelen door Iran. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be