![]() |
Vrijheid: euthanasie
Waarom zou je niet de vrijheid mogen hebben om te beslissen over je eigen leven? Omdat het geloof van anderen daar haaks op staat? Het gaat toch niet over idealen of het geloof van anderen, maar het gaat toch over je eigen leven! Of is je eigen leven ook al in bezit van de maatschappij?
|
In dit apenland hebt ge niks. Zelfs op uw "eigendommen" moet ge jaarlijks betalen. En als ge dood zijt, zien ze (buiten de eventuele erfenis) geen cent meer van u.
Daarom de boodschap van meer kinderen om grotere gezinnen te maken en zo meer potentiele belastingsbetalers te creëren. Langer en gezonder leven. Rokers moeten hun levensverkorting bijbeboeten door meer taksen op sigaretten te betalen (kwestie dat je evenveel betaald hebt dan een gezondere, langer levende mens ) Wij bezorgen de regering hun miljoenenwedde, en je kan toch niet zomaar verwachten dat ze het gaan accepteren dat ge daar vrijwillig met wil stoppen? |
Euthanasie voor bejaarden en kinderen moet kunnen?
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles kost geld, zelfs sterven |
Citaat:
|
Alle voorstanders van euthanasie zouden zichzelf moeten doden...
alle voorstanders van abortus zouden hun kinderen moeten doden.... dat zou pas een oplossing zijn voor de vergrijzing, de overbevolking,..... Ik vind weeral het ei van Colombus uit.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen als de persoon zelf heeft getekend dus. Familie of naasten heb niets te zeggen buiten met expliciete toestemming.
|
Citaat:
|
niet om het individueel vrijheidsprincipe, maar omwille van het collectief welzijn zou ik euthanasie toelaten.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld abortus, dat een sterk ontradingsbeleid nodig heeft. |
Citaat:
Ik heb al vaker voorgesteld om jaarlijks een formulier bij de belastingsaangifte te steken waarbij de persoon al dan niet zijn toestemming kan geven bij die en die omstandigheden. |
Iedereen mag over zijn eigen lichaam beslissen, en dus ook over zijn levenseinde.
|
Conclusie: Teken een wilsverklaring terwijl je nog goed bij je hoofd bent (.)
|
Ik heb tegen mijn vrouw gezegd: "dat als ik geen leven meer heb ze er een einde aan mag laten maken".....
nu heb ik soms geen leven meer, maar ik hoop toch nie dat ze ne huurmoordenaar zoekt.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be