![]() |
Pira tekent geen uitwijzingsbevelen meer
Pira tekent geen uitwijzingsbevelen meer
Pira heeft zich aan de wet te houden. Ze stelt Groen! in een slecht daglicht. |
Citaat:
Citaat:
Pira heeft op basis van het argument 'gewetensbezwaar' geweigerd nog een bepaald deel van haar functie te vervullen. Dat vind ik niet meer dan logisch. Ik ben een grote voorstander van het argument 'gewetensbezwaar'. (Als het oprecht is, of course. Ik weet het, dat is dubieus, maar ik denk dat daar hier wel sprake van is.) |
Citaat:
Dat ze tegen de wet handelt, blijkt nog wel. Riep ze 'gewetensbezwaar' in? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
[quote=AdrianHealey;2790932]
Citaat:
Eens benieuwd. Ik ga ervan uit dat ze moet tergugkrabbelen. Citaat:
|
Citaat:
ze wil misschien "koning" worden... die had ook "gewetensbezwaren"... |
[quote=eno2;2790946]
Citaat:
Citaat:
Dat lijkt me 'gewetensbezwaar'? |
Citaat:
Ze houdt zich aan de wet. Of ze ziet toch een uitweg om dat niet te doen. Of het echt onwettelijk is, zal de toekomst wel uitwijzen. Ik had begrepen dat het niet zo is. En ik heb geen enkel probleem met mensen die gewetensbezwaren inroepen. Ik heb daar zelfs veel respect voor. 'k wou dat meer mensen dat deden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Welke interpretatie geef jij eraan? |
Eindelijk een daad van verzet tegen die kinderachtigte migratiewetten.
Pira's ego blijft echter overschaduwd door wat ze het wegennet heeft aangedaan. Ergerlijk mens. |
Citaat:
|
Citaat:
Is het wegennet niet kinderachtig? |
Citaat:
Als je een niet automobiel gebruiker bent. |
ze "tekent" geen uitwijzingsbevelen meer want ze heeft geen nieuwe kleurpotloodjes gekregen om ze te tekenen....
|
ten andere als ze die illegalen uit Mortsel met de auto zouden uitwijzen, geraken we er nooit vanaf.....
|
Citaat:
|
Citaat:
De Oude God in Mortsel was een ramp. Maar echt hard. Dat daardoor auto's een beetje staan aan te schuiven, kan me niet zoveel schelen. |
Citaat:
Ik kan trouwens niet autorijden en gebruik altijd het openbaar vervoer, even tussen de lijnen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be