Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Op radio vandaag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92478)

eno2 16 juli 2007 11:17

Op radio vandaag

1 Een Skoop op de Vlaamse radio

Onze speciale reporter ter plaatste in Hamme meldt ons dat de windhoos in Hamme, waar hij speciaal voor ter plaatste werd gestuurd, geen speciale schade veroorzaakte.
Dit speciale nieuws-item, een SKOOP voor de Vlaamse radio, werd natuurlijk speciaal in pole position geplaats bij het radionieuws van vandaag.

fox 16 juli 2007 11:30

Kan je dit volgende keer in het juiste subforum plaatsen? K&K en maatschappelijke discussies staan nogal ver uit elkaar.

eno2 16 juli 2007 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2790935)
Kan je dit volgende keer in het juiste subforum plaatsen? K&K en maatschappelijke discussies staan nogal ver uit elkaar.

Ik zie dat de kwaliteit van de Vlaamse radio je niet echt ter harte gaat? Geen enkel kwaliteit trouwens, en al zeker niet de kwaliteit van jouw redeneringen.

AdrianHealey 16 juli 2007 11:44

Eno2 gaat ervoor met de strakke redeneringen;

eno2 16 juli 2007 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2790960)
Eno2 gaat ervoor met de strakke redeneringen;

Wat is er strak aan de denunciatie van het brengen van Flut-nieuws in pole-position ?

eno2 16 juli 2007 13:25

De tornado in Belgakonte heeft dan weer het radionieuws niet eens gehaald, alhoewel er deksel weggewaaid is van een vat Skoops in Belgakonte.

eno2 16 juli 2007 16:27

Eens benieuwd wat de lead-story morgen is op de radio.

Chipie 16 juli 2007 16:44

.;-)

Thomas- 16 juli 2007 16:51

Was nochtans een serieuze storm hoor. Wij hebben hier zelf een halfuur zonder stroom gezeten.

eno2 20 juli 2007 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2791882)
Was nochtans een serieuze storm hoor. Wij hebben hier zelf een halfuur zonder stroom gezeten.

Sensationeel!
Daar is de speciale reporter ter plaatse niet achter gekomen en zo werd deze nationale ramp de alerte radioluisteraar onthouden.

Libro 20 juli 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2800808)
Sensationeel!
Daar is de speciale reporter ter plaatse niet achter gekomen en zo werd deze nationale ramp de alerte radioluisteraar onthouden.

Noodweer heeft wel degelijk nieuwswaarde voor veel mensen hoor, maar ik ben het met je eens dat sommige "hoofdpunten" niet eens in het nieuws thuishoren.

eno2 20 juli 2007 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 2800854)
Noodweer heeft wel degelijk nieuwswaarde voor veel mensen hoor, maar ik ben het met je eens dat sommige "hoofdpunten" niet eens in het nieuws thuishoren.

O maar ik vind het naadloos aansluiten van Devos&Lemmens op het weerbericht (dat ik niet wil missen) véél en véél erger hoor...

De Sponkmeester 20 juli 2007 13:21

Een windhoos die geen schade aangericht wordt heeft nog een zekere(weliswaar beperkte) nieuwswaarde.
Het feit dat allerlei BV-Nieuwtjes(Danswedstrijden, Idool, Huwelijk Kim C.) tegenwoordig het hoofdpunten in het nieuws zijn, is veel erger.

Libro 20 juli 2007 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2800891)
O maar ik vind het naadloos aansluiten van Devos&Lemmens op het weerbericht (dat ik niet wil missen) véél en véél erger hoor...

Euk, ik krijg gewoon grijs haar van die twee debielen! Een mens zou voor minder overstappen op Heinz ketchup!

Chipie 20 juli 2007 15:29

Deze morgen een verkeersongeval met een dode op het nieuws van radio1...
Onmiddellijk gevolgd door nieuws over de vliegtuigramp in Brazilië...

Gelukkig werd het nieuws in volgorde van belangrijkheid afgehaspeld...

eno2 20 juli 2007 16:12

Er was dan weer geen reporter ter plaatse, hoewel die Belg dood was...

eno2 20 juli 2007 16:17

Sensationele lead-story's op de radio...

Gister was een eenvoudige tijdelijke wateroverlast in Watou na een overvloedige regenbui dan weer goed voor een lead-story...

ministe van agitatie 21 juli 2007 09:41

Bijna dagelijks op het radionieuws de belangrijke en wereldschokkende mededeling:

"aan de kust kan het hard waaien".

eno2 23 juli 2007 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie (Bericht 2802316)
Bijna dagelijks op het radionieuws de belangrijke en wereldschokkende mededeling:

"aan de kust kan het hard waaien".

Dat is in het weerbericht en niet als lead-story. Tenminste, nog niet.

Ergelijker vind ik dat waarschuwen voor een achtergelaten lekke band op de rijbaan.

Ze moesten er nog een politie-agent bijzetten om te vermijden dat iemand die verwijdert, zodat ze het gevaarlijke "obstakel" eerst op de radio kunnen melden..

eno2 4 januari 2010 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2790935)

Ik kan er ook niets aan doen dat onze radio helaas nogal Kaa en Kaa is.

Toch is en blijft radio een maatschappelijk verschijnsel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be