![]() |
Bent u aanwezig in Second Life?
Even peilen naar de mate waarin de virtualisering van de leefwereld intussen in het brave Vlaanderen is doorgedrongen.
En wat dat betekent op maatschappelijk vlak. In sommige landen zijn er nu heuse Second Life verslaafden, en SL miljonairs. |
Nope en ik begin er niet aan.
|
$$-gewijs is 't een piramidespel, voor de rest interesseert het me niet erg.
Primary Life is al interessant genoeg. |
ik kies tussen het laatste en het voorlaatste
'k Heb op Second Life niks te zoeken. Fantasieleventjes zijn voor mensen die niet kontent zijn met hun huidig leven. |
Waar is de optie "Nee, en ik ga dat in de toekomst ook niet doen" ?
|
en onderussen weet verdorie nog niet wat second life is ....... misschien een of andere sekte ?
|
heb me ingeschreven, geen dollars gekregen (wou mijn creditcard nummer niet opgeven) en verder het introductieprogramma gevolgd.
Nadien nog eens "gaan kijken", maar ik kwam nooit iemand tegen, kon zelfs niet in de bar gaan zitten (wegens geen geld voor een drankje), enfin, in feite snap ik er de bullshit van! ps. in de introductie had ik wel op slag een "vriendje" na een half uur chatten in het engels om samen de oefeningen te doen viel onze euro dat hij Nederlander en ik Vlaamse was. Maar heb hem dus nadien niet meer gezien. |
Citaat:
Citaat:
|
Als je Second Life 'echt' wil spelen, dan zal je moeten investeren, en dat heb ik er nu net niet voor over. Nee dus.
|
Bent u aanwezig in Second Life?
Neen. Als het maar is om mijnen tijd te verkwisten, dan kan ik evengoed dit forum wat meer bezoeken. Dat zou ruimschoots volstaan. :-) |
Bent u aanwezig in Second Life? Nee ,zelfs niet in "me first life "
|
kan er me nu eigenlijk is zeggen wat second life eigenlijk is ?
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Second_Life |
Ik heb het geprobeerd maar ben na een tijdje gestopt omdat het me niet meer boeide.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van de week een reportage bekeken en wou wel eens zien waar al die gekke mensen zoveel geld in steken. maar naar 't schijnt moet je nogal wat dingen downloaden om het te laten werken en daar heb ik geen zin in.
|
dus als ik het goed voorheb is het zoiets zoals Hitman, Quake, Unreal, en meer van die spellekes waar ge gewoon rondloopt met uw pijltjes toetsen en .. wat doet? wat doet ge eigelijk concréet in dat "spel"?
En dat geld, is dat niet éen grote afzetterij? Da's gewoon een mini economie waar de makers van het spel de waarde van het geld bepalen, of niet? |
het is geen shooter e ;)
het is zoiets als the sims als ik het goed voorheb waarbij dan online iedereen een karakter kan aannemen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be