![]() |
in europa toch nog interesse in freedom of speech
http://pcapostate.blogspot.com/2007/...ndel-mass.html
toch veel volk op de been precies, vrije mening heeft nog een toekomst Ernst Zündel zit momenteel voor 5 jaar in de gevangenis wegens gevaarlijke mening, het niet aanvaarden van dogma's |
negationisme =/= het niet aanvaarden van dogma's. De holocaust is namelijk geen leerstelling of een geloofsregel, het is een geschiedkundig feit.
|
Citaat:
stellen dar er maar 5.999.999 joden gedood werden => ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro daarbij Zundel is geen negotionist, maar een revisionist |
Citaat:
Hoe je zo iemand kan verdedigen is mij een raadsel. In zijn publicaties blijft hij ook altijd oproepen tot haat. Onwaarschijnlijk dat mensen dit proberen goed te praten door uitspraken zoals deze:"stellen dar er maar 5.999.999 joden gedood werden => ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro" |
Ik heb één grote vraag bij antinegationismewetten (waarbij ik de kwestie van de vrije meningsuiting even terzijde laat): is het sop de kool wel waard? Zijn er zodanig veel negationisten of is negationisme slechts een marginaal verschijnsel dat teveel aandacht krijgt als gevolg van de antinegationismewetgeving?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geschiedkundige feiten zijn veronderstellingen en kunnen mits andere feiten weerlegt worden of onderzocht worden. Met de Holocaust kan je dit niet doen wegens strafbaar en is daarom eeen dogma. |
Citaat:
Of mag ik niet oproepen mensen te doden, noch gruwelijkheden uit het verleden ontkennen, omdat dat fatale gevolgen voor mensen/de mensheid kan hebben? Nochtans hadden velen niet zo veel moeite met een Amerikaans/Britse aanval op Irak, waarbij tienduizenden onschuldige slachtoffers (> 100.000?) zijn gevallen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be