![]() |
Klant karaokebar geweigerd omwille van geaardheid
Klik hier voor het filmpje
Toeval of niet, net tijdens het afgelopen Eurogames weekend weigerde een karaokebar in Antwerpen een man de toegang omwille van zijn geaardheid. Hij keerde onverrichterzake weer naar huis maar besloot het hier niet bij te laten. Bron/ATV Een echte schande is het:evil: |
Als nu morgen de uitbater van dat etablissement voor jou deur zou staan, beste duveltje, zou jij er niet serieus over nadenken om hem niét binnen te laten?
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
8O geweigerd omdat hij geen vrouw bijhad? wat the fuck?
|
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, maar hoe kan die uitbater nu weten wat je geaardheid is ? |
wie wil er nu den bonaparte binnen? :shock:
die buitenwippers zijn echte zeikerds. |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag ik me ook af? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ben ik ooit eens met een ex-vriendin, die van Spaanse afkomst was, buiten gezet in een café tijdens de beruchte rellen na het doodschieten van een inbreker in Mechelen enkele jaren terug omdat ze er "Marokkaans" uitzag en de waard geen moeilijkheden wou. Geen probleem. We hadden echter al wel drankjes, maar die hebben we niet betaald (contractopzegging = contractopzegging). Uiteraard heb ik er nooit meer een stap binnen gezet. Zou ik in die karaokebar ook niet meer doen, nu ik dat weet. |
Citaat:
Of waren dit de woorden van ATV ? Zou mij niet verbazen. |
het toppunt is dat de karaoke bonaparte gesticht is door 2 homo's , begin jaren negentig. het kan verkeren zei bredero
|
Citaat:
Dus jij moet dringend de beginpost eens goed lezen en bezien hé Tja ATV is extreem rood,dus ik begrijp je antwoord :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Typisch geval van een miet met een aandachtprobleem.
Is waarschijnlijk op zoek naar ene die het mannetje wil spelen. Het cgkr als relatieburo gebruiken is wel nieuw. Welke fratsen gaan we nog allemaal meemeken met dat rare kwieten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be