![]() |
Onschuldig ter dood veroordeelden vrijgekocht.
In Libië werden buitenlandse hulpverleners die hun goedheid kwamen tonen ter dood veroordeeld voor het besmetten van kinderen met aids.
Niet tegenstaande er onbetwistbaar is aangetoond dat de kinderen al lang werden besmet met HIV werden de hulpverleners toch veroordeeld. Zeer eigenaardig kunnen ze zich met westers geld vrijkopen. Het feit dat dit mogelijk is, is het bewijs dat de Libische overheid actief meehelpt aan afpersing. Anders kan ik het niet noemen. Het is dus betalen, of uw hulpverleners een kopje kleiner maken. Hier hebben we dus te maken met een uiterst kwaadaardig overheidsapparaat, die desondanks het opheffen van de economische sancties eigenlijk nog geen haar veranderd is. Is een bezetting van dergelijk land onder VN mandaad gerechtvaardigd of niet? Eerlijk gezegd zie ik niet in hoe politiek overleg in dergelijke situatie kan helpen. Ik vrees dat humanitair overleg hier niet mogelijk is. Je hebt te maken met criminelen als staatshoofd. Citaat:
|
Pech.
|
Gewoon betalen en door de hulpverleners laten terugbetalen, ze hadden maar niet naar zulke regio moeten gaan.
|
Ik heb eigenlijk de indruk dat hetn dit is waar het de Libiers al die tijd om te doen is geweest: money, money, money.
|
Citaat:
Rustig laten doen. Kvraag mij ook af wat onze minister van Buitenlandse zaken nu weer naar Congo gaat. Dat zijn onze zaken niet é, als men daar mensen wil verdrijven of uitmoorden dan is dat hun zaak. hun land, hun wetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu, de enquête zelf, is al even idioot als de opmerking van Jantje. Het land bezetten?!?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be