![]() |
Nederlanders schieten ons in de rug !!!
Citaat:
én ... Paars sliep ... én : onaanvaardbaar ? |
Citaat:
een bijkomende "den duvel aandoen" na Ijzeren Rijn, lijn Lanaken-Maastricht, beduvelen grensarbeiders.... tja met die Hollanders zouden wij beter af zijn dan met Walen... daar ten minste dromen sommigen in het NL-taalgebied van België van... maar de werkelijkheid... de kezen moeten de vlamingen niet, dat is duidelijk... overduidelijk... |
Eigen economisch zwak , maar wel Nederlands volk eerst.
Erg, hé Vlaamsvijandig Steenbokske? |
Ik heb trouwens niet de indruk dat de Nederlanders ons voor 12 miljard euro per jaar beduvelen....
|
Citaat:
Dan schuift het doelgebied gewoon wat op. |
Citaat:
Daarenboven: met hun maatregelen hebben ze groot gelijk...ik zou er ook alles aan doen om een inversteringsparadijs te creëren voor de bedrijven...en je moet oranje niet onderschatten hoor...wat was ik fier om hun gezamelijk de antidemocratische Europese grondwet te zien afschieten... Wij als Belgen hebben geen enkele reden om fier te zijn op ons land...zij wel...ik begrijp dat dit pijnlijk moet zijn voor de gemiddelde Belgicisitsiche antidemocraaat... |
Citaat:
|
Zeg, Belgie geeft toch ook allerlei belastingsvoordelen aan bedrijven die zich hier willen komen vestigen. Verhofstadt met een vliegtuiglading fiscale adviseurs in zijn kielzog, is het zelfs over gans de wereld gaan verkondigen. Het gevolg is natuurlijk dat het gat in de begroting nog groter geworden is.
|
om niet te spreken van het gat in de ozonlaag en de verhoogde CO2 uitstoot door dat over en weer gevlieg....
|
Citaat:
ik heb Limburg heel lief, niet de extremistische andere delenvan het NL-talig gebied van België... en herinner je... ik wil enkel niet het misbaksel België vervangen door een andere miskleum Vlaanderen... zolang er geen extremisme en opgedrongen afscheiding bij te pas komt... kan ik perfect leven met jullie Vlaanderen... waar ik zeker evenveel tijd doorbreng als in mijn geboortestreek Luiks Haspengouw... en in Maastricht is het mij ook aangenaam toeven zoals trouwens in Aken... alleen Antwerpen, Broekzele, Hent en Bruhhe liggen me niet... Kortrijk daarentegen kan me wel bekoren... Leuven en St-Genesius Rode, Neerijsse ook... om maar de belangrijkste te noemen... maar dat de Hollanders van jullie Vlaams extremisten geen kaas gegeten hebben... tja... dat ligt aan hen, niet aan mij... en het VB is nogal hypokriet eenzijdig... Paars heeft niets gedaan... maar Leterme heeft enkele maanden geleden de Ijzeren Rijn bij Balkenende gehypothekeerd... dus... tja... een ouwe knar als ik, heb daar mijn eigen visie op... maar die is helemaal niet vlaamsvijandig... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Lol is iedereen dit dan vergeten ?
Belgische belastingdienst lokt grote Nederlandse bedrijven Mediaconcern de Telegraaf Media Groep (TMG) heeft het afgelopen jaar ruim 100 miljoen euro naar zijn Belgische dochtermaatschappij gesluisd. In België kan TMG profiteren van een vorig jaar ingevoerde aantrekkelijke belastingaftrek. Deze belastingaftrek is door onze zuiderburen in het leven geroepen om bedrijven uit Azie en de Verenigde Staten te lokken. De Nederlandse uitzendgroep Randstad verhuisde inmiddels ook het hoofdkantoor naar België, inclusief het hele eigen vermogen van 536 miljoen euro. Randstad zou daarmee aan belastinguitgaven 7 miljoen euro uitsparen. Om verdere kapitaalvlucht naar België te voorkomen heeft de Nederlandse regering meteen laten weten dat Nederlandse bedrijven die naar België vertrekken geen aanspraak meer kunnen maken op vrijstelling van de dividendbelasting. Of bedrijven daarvan onder de indruk zullen zijn, zal de tijd leren. Bron: http://www.dft.nl/bedrijven/telegraa...in_Belgie.html Sorry hoor maar ik zie niet in wat holland kan verweten worden ! |
Citaat:
dat Leterme de boel verkocht is veel recenter... hij speelde dus de zogezegde Waalse afkeer nog een handje toe... het ging erom, dat niet enkel Paars er zijn voeten aan veegt, ook de redder des vaderlands... stemmenkampioen Leterme... men moet niet bij elke draad tot lange tijd voordien terug gaan... het ging erom dat het VB zeker heel hypocriet selectief geheugen heeft.... |
Citaat:
P.S. Gelieve me voortaan geen 'meiske' meer te noemen. Geen dank. |
Citaat:
Wa is daar in hemelsnaam onaanvaardbaar aan.... Belgie zou verdomme hetzelfde moeten doen ! |
Citaat:
|
Citaat:
Belastingsverlaging geeft een indirecte verhoging van je koopkracht, maar maakt ook mensen tam omdat je niks hoeft te doen om iets te krijgen, daarinboven bevoordeeld dit iedereen terwijl niet iedereen er recht op heeft. |
Citaat:
Hoe moet ik mij dat voorstellen? Zo? ![]() |
Citaat:
Wij willen ook voor ons eigen volk het beste, dus moeten we de lijn durven doortrekken, naar mijn bescheiden mening. Trouwens, ik ga al een tijdje winkelen, net over de grens. Dat scheelt me ongeveer 30 % in mijn portemonnee. Hét grote verschil tussen het beleid van Nederland en België is : Onze staat NEEMT alleen maar en de Nederlandse beleidsmensen géven af en toe. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be