![]() |
Volgens HLN zou de VLD nu al 1/3 van zen kiezers verliezen.
En hierdoor ruim onder de 20% komen. Dit is de werkelijke reden waarom Degucht aan de kant moest. Uit de VRT voting kan men opmaken dat Verhofstadt het nu verkeerd aanpakt. De vraag is dan: Verliest de VLD omdat ze het migrantenstemrecht te hard aanpakken. Of Verliest de VLD omdat ze de slag om het MGS moeten prijs geven. |
Luc Van der Kelen, de editeur van Het Laatste Nieuws en De Nieuwe Gazet zei deze ochtend op de radio dat de VLD eergisteren een eigen peiling heeft gevoerd. Uit de peiling moest inderdaad blijken dat de VLD zo'n 8% zou verliezen en dus weer ver onder de 20% vallen.
De hoofdoorzaakn nog steeds volgens Van der Kelen zou zijn dat de VLD het migrantenstemrecht op zo'n klungelige manier heeft aangepakt. Daarom moest De Gucht wijken. Ik ben benieuwd over het gevolg hiervan. Waar gaan die 8% kiezers naartoe? |
Ik zou durven hopen dat de helft ervan naar ons komen, maar ik denk eerder dat die naar het Blok zullen gaan!
Spijtig voor ons... |
Hopelijk naar de n-va :wink:
Heel deze geschiedenis heeft wel mooi aangetoont hoe nieuw, fris, open en democratisch de VLD wel niet is 8) |
Citaat:
Goe bezig. :lol: |
Citaat:
Ge voelt dat toch? |
Tuurlijk zal het Blok worden teruggedrongen. Door het te laten verbieden door de rechtbank, door het zijn dotaties af te pakken.
Kortom op een wel erg democratische manier. |
Citaat:
Als ik ze zo bezig zie, denk ik eerder dat het Blok weggedronken wordt. Met heel veel succes, overigens. 8) |
Citaat:
Citaat:
Misschien dat het zelfs wel een goede zaak zou zijn mocht de VLD al die 'nep-liberalen' kwijtspelen zodoende Vlaanderen misschien eindelijk een echte liberale partij krijgt. |
In lijstje bestsellers:
Auteur: Karel De Gucht Titel: Hoe je partij op een jaar de dieperik insturen! (In vraag en antwoord) ISBN: 0800 55 55 55 :lol: |
Citaat:
|
Misschien dat de VLD nog uiteenbarst voor de verkiezingen. Er zijn zoveel verschillende - en tegengestelde - meningen dat dit wel eens zou kunnen.
|
Citaat:
|
De N-VA gaat 8% winnen :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om het even wie kan die 8% inpikken. Zelfs ik :P |
Citaat:
De tijd lijkt idd niet rijp voor een liberale 'volks'partij. Jammer. Nu loopt de massa terug naar de oude bollenwinkel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be