![]() |
grootste belgische vlag ooit ter ere van 21 julie
Hofleveranciers maken grootste Belgische vlag ooit
![]() BRUSSEL - De vereniging van Gebrevetteerde Hofleveranciers heeft, ter gelegenheid van de nationale feestdag en de 21ste verjaardag van de vereniging, de grootste Belgische vlag ooit laten maken. Dat meldt de vereniging woensdag in een persbericht. De driekleur is 15 meter hoog en 60 meter breed, goed voor 900 m2 meter zwart-geel-rood. De vlag wordt nu zaterdag, op de nationale feestdag, uitgevouwen op het Museumplein. Daar geven de gebrevetteerde hofleveranciers bovendien een demonstratie van hun vakkennis, ter gelegenheid van de verjaardag van hun vereniging. avb (belga) ------------------------------------------ zal schoon zijn hé. als iedereen feest viert behalve een paar verzuurden... :cheer: |
Triestig als ze het daar van moeten hebben.
Laat ze maar feesten dat ze het nog een jaartje hebben kunnen trekken. Ik gun het hen, het zal toch niet lang meer duren. |
...als ze maar gelukkig zijn ;-)
|
Ik zal zaterdag eens gaan kijken... :)
Als ik even tijd heb tenminste want het zal een enorm drukke dag worden voor B Plus. |
Feesten? Dat populistische gezever is aan mij niet besteed. Om u te amuseren bestaan er betere dingen :-o
|
wat een misbaksel.
|
Citaat:
|
Nope.
|
Citaat:
Toch fijn om samen te vieren? |
Ik vier geen feest, eigenlijk. Nooit het fijne van ingezien. Liever een of twee keer per week met een aantal vrienden uitgaan.
|
Feesten, bah.
|
Feesten :cheer: maar niet voor feestdagen...
|
We gaan eens zien hoe lang die afgrijselijke luchtzak (of wat het ook mag zijn) zal meegaan. :lol:
|
Citaat:
De vlag zal pas zaterdag tentoon worden gesteld. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet de luchtballon die in de belangstelling staat, wel de vlag die zal worden uitgevouwd op het Museumplein. |
Ik hoop dat die stinkvlag in brand vliegt
|
Citaat:
Ik vind het maatschappelijk van hen dat ze voor een reusachtige vloermat hebben gezorgd zodat de mensen niet op die vuile grond van Brussel moeten lopen. ;-) |
Citaat:
|
Nog eens snel gaan bellen naar de medewerkers van "Guinness-wereldrecordboek". :lol:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be