![]() |
In wat woon je?
Nu ben ik eens benieuwd in wat voor een huis (op dit moment) jullie wonen zie.
Is dit geen superpoll? :-D Oja, en hij is niet anoniem :twisted: |
Ik woon in een groot huis in open bebouwing.
De Lombas Mansion (TM). |
Citaat:
en is een groot huis zowieso geen open bebouwing? :-D |
Wat is een groot huis? Ik woon niet in een klein maar om nu te gaan zeggen dat het GROOT is?
|
Citaat:
zoiets als 2 halfopen bebouwingen in 1. Allez, da's mijn gedacht eh |
Momenteel woon ik nog in een bungalow, maar ik wil wel aanduiden dat dit niet mijn huis is en dat ik over een paar maanden waarschijnlijk in een appartementje zal wonen ofzo...
|
Citaat:
Laat ons zeggen dat ik in een grote gesloten bebouwing woon ;-) |
een relatief klein rijhuis met tuin. ideaal voor 2.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorlopig nog op een appartement, maar den bouw is bijna klaar en dan wordt het een open bebouwing van 230m2 bewoonbare oppervlakte met een tuintje van 450 m2. Beslis dan zelf maar in welke categorie het hoort want ik heb er geen idee van. Tis nie klein, maar ook geen kast.
|
Bewoonbare oppervlakte is ongeveer iets van een 360 M2. Volledig onderkelderd. Nu de zolder ook nog verbouwen. Tuin is zat groot. Vanachter is het om te spelen en vanvoor heb 'k maar een groente-en fruittuin gemaakt (allé, nog mee bezig).
Elke dag is een beetje vakantie..... |
Citaat:
amai, kuist dat kot ... :| |
Momenteel nog in een halfopen bebouwing, maar over een weekje en half zal het in een villa zijn !
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben twee boompjes van ong 30 m hoog omgezaagd zonder vergunning. De kostprijs om het landschap te herstellen kan nogal oplopen ^^ En dan ben ik nog niet eens bezig over hun andere bouwovertredingen :twisted: |
Wat is groot? Wat is klein?
Gekocht in square feet (1300), en net even omgezet voor jullie in vierkante meters: 120m2 Groot of klein? Dat laat ik aan jullie over. Het is wel degelijk een open bebouwing en DAT vind ik belangrijk. Niet zo'n grote hof, maar allemaal gras. De lucht is blauw en de zon schijnt hier HEEL dikwijls. Deze morgen wel wakker geworden met een imposant onweer: de bliksemschichten leken op de flitsen van een reeks fotografen, die een belangrijk persoon verwelkoomden. Zoals gezegd: Imposant! |
Citaat:
pas toch maar op met burenruzies ... dat is geen lachertje hoor, heb ooit ook zo'n buur gehad ... ik heb een uitgebreide correspondentie met zijn advocaat gevoerd ... zo'n vier jaar lang, ongeveer een brief per maand (neem nu aan bvb 125 € per maand, dan heeft dat die buur toch zo'n 6.000 € gekost , zonder nog de optredens van zijn advokaten (hij heeft er op de procedure drie versleten) bij de vrederechter meegerekend, waar ik telkens 'niet bijgestaan door een advocaat' (0 €, veel opzoekwerk) verscheen ... en hij heeft daar niks aan gewonnen hoor ... hij is intussen verhuisd en heeft zijn huis verkocht (ook in ruzie met de koper ;-) ) ... maar als ik daar aan terugdenk, blijf ik toch negatief, dat heeft mij veel energie gekost, ongeacht de ongelooflijk goede uitkomst voor mij, weet ik niet zeker of ik er nog eens aan zou beginnen ... |
Mijn woning beslaat in totaal 800 m² als we er toch over beginnen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be