Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   IE ten val! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92577)

baseballpolitieker 19 juli 2007 09:17

IE ten val!

Allé een beetje volgens dit artikel. Laat ons zeggen IE gaat eraan en das al een iets.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF19072007_008

Ik ben namelijk een hevig tegenstander van het slechte IE maar daar komt het wrange schoentje ik ben een grote voorstander van Opera en die scoren niet echt denderend, maar firefox doet het goed en laat ons zeggen dat opera een betere kopie van firefox is.:-D

Nog alternatieve surfers? Eens kijken hoe de %'s hier liggen.

Voor de gemakkelijkheid hou ik het op de grote twee plus opera, wat niet wil zeggen dat ik de rest discrimineer.;-)

Mitgard 19 juli 2007 09:51

zo met een hele onbekende browser afkomen en dan zeggen hoe goéd dat die is, hoe die uw leven veranderd heeft en hoe hard ge IE haat, dan zijt ge DE MAN gewoon.

baseballpolitieker 19 juli 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2798254)
zo met een hele onbekende browser afkomen en dan zeggen hoe goéd dat die is, hoe die uw leven veranderd heeft en hoe hard ge IE haat, dan zijt ge DE MAN gewoon.

Waar zeg ik dat ik ie haat, waar zeg ik hoe goéd opera wel is? Opera is meer dan een deftige browser probeer hem eens een weekje uit test de mogelijkheden en we spreken elkaar nog eens.;-)

==>The Answer<== 19 juli 2007 10:09

1 opera 2 mozilla 3 ie

De Sponkmeester 19 juli 2007 10:11

Ik surf met Konqueror.
Vroeger surfte ik met Firefox, maar omdat de Linux-gebruikers(=diegenen die Mozilla groot hebben gemaakt) tegenwoordig nogal stiefmoederlijk behandeld worden door Mozilla laat ik Firefox maar links liggen.

Firestone 19 juli 2007 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2798266)
Waar zeg ik dat ik ie haat, waar zeg ik hoe goéd opera wel is? Opera is meer dan een deftige browser probeer hem eens een weekje uit test de mogelijkheden en we spreken elkaar nog eens.;-)

Ik moest Opera voor het werk eens testen, en ben het sindsdien blijven gebruiken.

Er zijn wel websites die onder Opera niet goed draaien, maar meestal lukt het prima. En wanneer het niet lukt stap ik over op Firefox.

illwill 19 juli 2007 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2798218)
Allé een beetje volgens dit artikel. Laat ons zeggen IE gaat eraan en das al een iets.
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF19072007_008

Ik ben namelijk een hevig tegenstander van het slechte IE maar daar komt het wrange schoentje ik ben een grote voorstander van Opera en die scoren niet echt denderend, maar firefox doet het goed en laat ons zeggen dat opera een betere kopie van firefox is.:-D

Nog alternatieve surfers? Eens kijken hoe de %'s hier liggen.

Voor de gemakkelijkheid hou ik het op de grote twee plus opera, wat niet wil zeggen dat ik de rest discrimineer.;-)

Kun je mij eens een praktisch voorbeeld geven wat er precies zo slecht is aan IE? Waar heb je al problemen mee ondervonden bij het gebruik ervan?

baseballpolitieker 19 juli 2007 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 2798298)
Ik moest Opera voor het werk eens testen, en ben het sindsdien blijven gebruiken.

Er zijn wel websites die onder Opera niet goed draaien, maar meestal lukt het prima. En wanneer het niet lukt stap ik over op Firefox.

Voila.:-D Hoe ik er ben aangeraakt weet ik niet meer, tegengekomen bij het surfen denk ik.:-D

baseballpolitieker 19 juli 2007 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door illwill (Bericht 2798305)
Kun je mij eens een praktisch voorbeeld geven wat er precies zo slecht is aan IE? Waar heb je al problemen mee ondervonden bij het gebruik ervan?

Kijk ik ga niet janken over veiligheid, tegenwoordig moet je je browser keuren op andere zaken.
Wat kan je er mee doen. En bij opera is dit veel meer dan bij ie.

Om een voorbeeld te geven de fantastische muisgebaren, die de grote spelers niet hebben. Ik gebruik die dagelijks en zou eerlijk gezegd moeilijk zonder hen kunnen.

pinbag 19 juli 2007 12:29

Firefox en ik ben er heel blij mee.

StevenNr1 19 juli 2007 12:32

Ik gebruik Firefox (met thema iFox want het standaard ziet er niet uit, vind ik) alhoewel ik van Opera zeker zo tevreden was maar dat ondersteunde NetBanking niet en dan toch maar Firefox blijven gebruiken.

Duvelke 19 juli 2007 12:38

mozilla firefox hier ook ja :)

voordelen ervan zijn dat je geen lastige popups krijgt en spam, zoals bij ie

pinbag 19 juli 2007 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2798678)
mozilla firefox hier ook ja :)

voordelen ervan zijn dat je geen lastige popups krijgt en spam, zoals bij ie

Amai nie.

IE is zo lek als een zeef... Voor je het weet heb je plug-ins die de pc vertragen ectra...

duveltje382 19 juli 2007 12:43

Ik kan niet surfen,en mijn brouwer ook niet ......

KrisKras 19 juli 2007 14:34

Safari, bolt lekker

baseballpolitieker 19 juli 2007 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras (Bericht 2798856)
Safari, bolt lekker

Nog maar 1/4 surft met ie, tjah... de forummers zullen het wel weten zeker!:-D

Derk de Tweede 19 juli 2007 14:55

Volgens mij gebruik ik Wanadoo (thans Orange) om te internetten, maar aangezien ik digibeet ben zal er wel iets niet kloppen.

baseballpolitieker 19 juli 2007 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2798892)
Volgens mij gebruik ik Wanadoo (thans Orange) om te internetten, maar aangezien ik digibeet ben zal er wel iets niet kloppen.

Idd er klopt iets niet.;-) Dat is uw provider zoals telenet er één is, u surft waarschijnlijk gewoon met internet explorer.:twisted: ;-)

Jaani_Dushman 21 juli 2007 12:25

Opera.

Maar sommige sites werken niet (zoals het archief van De Standaard), en daarvoor laten we dan maar IExplorer staan.

Op het werk Safari.

DebianFox 21 juli 2007 12:32

Citaat:

Ik surf met Konqueror.
Vroeger surfte ik met Firefox, maar omdat de Linux-gebruikers(=diegenen die Mozilla groot hebben gemaakt) tegenwoordig nogal stiefmoederlijk behandeld worden door Mozilla laat ik Firefox maar links liggen.
Strict gezien is Konqueror de beste webbrowser, epiphany kan nie tippen he aan Konqueror ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be