Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   21/07 Mijn Vlaamse vlag zal wapperen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92599)

Essevee_VL 19 juli 2007 20:40

21/07 Mijn Vlaamse vlag zal wapperen!

Wie zal er zijn Vlaamse vlag uithangen op de 21ste?

Burry 19 juli 2007 20:59

Hang je ze halfstok, met een zwart rouwlint bij?

AdrianHealey 19 juli 2007 20:59

Vind je dat zelf niet een beetje provocatief?
Maar voor de rest.
Doen!

Essevee_VL 19 juli 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2800085)
Vind je dat zelf niet een beetje provocatief?
Maar voor de rest.
Doen!

U hebt ook van die mensen die het nodig vinden om een vloermat uit te hangen op de 11ste of zo'n onding in hun wagen te leggen.

Spinoza 19 juli 2007 21:06

Het viel me op dat ik bij de aankomsten in de Tour de France vele Vlaamse Leeuwen fier zie wapperen.

Nooit een Belgische vlag though...

Kim 19 juli 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 2800112)
Het viel me op dat ik bij de aankomsten in de Tour de France vele Vlaamse Leeuwen fier zie wapperen.

Nooit een Belgische vlag though...

Tja, wat wil je met een georchestreerde bedoening van Vlaanderen vlagt... Veel spontaniteit is daar niet bij.

evilbu 19 juli 2007 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2800115)
Tja, wat wil je met een georchestreerde bedoening van Vlaanderen vlagt... Veel spontaniteit is daar niet bij.

Wat is daar verkeerd aan? Het blijven mensen die vrijwillig met de vlag zwaaien?

Jaani_Dushman 19 juli 2007 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Essevee_VL (Bericht 2800031)
Wie zal er zijn Vlaamse vlag uithangen op de 21ste?

Hoezo?? Is er dan iets speciaals op die dag? :?

Jaani_Dushman 19 juli 2007 21:18

Citaat:

Tja, wat wil je met een georchestreerde bedoening van Vlaanderen vlagt...

U overschat de kracht van de Vlaamse beweging en haar organisaties. Het enige wat V² kan doen is vlagjes verkopen en uitdelen (en een kleine kern actievelingen die alle sportmanifestaties afschuimen). De mensen moeten er nog altijd vrijwillig mee wapperen.

Nu ja, het wel fijn te horen dat jij gelooft dat de Vlaamse beweging een dergelijke grote volksbeweging is, dat zij in staat is om haar leden de hele Tour de France te laten domineren. U bent uw tijd enkele jaren voor, Kim. :-P

Essevee_VL 19 juli 2007 21:18

Citaat:

Als het nu vloermatten waren waarmee ze zwaaien bij de aankomsten van de Ronde van frankrijk zou het iets heel anders zijn hé!

Zwartengeel 19 juli 2007 21:18

Citaat:

Voor zover ik weet heb ik een paar maand terug tijdens de Ronde van Vlaanderen uit eigen beweging deelgenomen aan een vlaggenactie, hoor.

Essevee_VL 19 juli 2007 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burry (Bericht 2800084)
Hang je ze halfstok, met een zwart rouwlint bij?

Nee ik ben trots dat ik Vlaming ben.

Essevee_VL 19 juli 2007 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2800135)
Hoezo?? Is er dan iets speciaals op die dag? :?

ja, Belgicisten-pestdag!

Everytime 19 juli 2007 21:31

21 Juli is nationale feestdag maar ik doe niets speciaals die dag.En ik wapper geen enkele vlag.

Jazeker 19 juli 2007 21:34

Ik denk dat ik mijn wc-mat ga buitenhangen die dag...

evilbu 19 juli 2007 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 2800169)
21 Juli is nationale feestdag maar ik doe niets speciaals die dag.En ik wapper geen enkele vlag.

Je bent een week te laat.:cry:

Everytime 19 juli 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilbu (Bericht 2800193)
Je bent een week te laat.:cry:

Als ik in Frankrijk tijdens 14 Juli ben, vier ik 14 Juli met de Fransen. Het is een echte feestdag. In België heb ik geen reden 14 Juli te vieren.

CLAESSENS Joris 19 juli 2007 23:50

En ik ga het zelfs nog eens doen zie.
Want elk jaar terug is er zowel een Ijzerbedevaart als een Ijzerwake en elk jaar zult u mij daar vinden. 't Is te zeggen, indien men mij niet hardhandig verwijdert hé.
Vorig jaar werd daartoe door de politie nog eens een verdienstelijke poging gedaan.

Dus, tot spijt van wie het al dan niet benijdt, tot op de Ijzerwake en aan de Ijzerbedevaart.

Dit is een oproep aan alle 'twijfelaars'. Vlaanderen kan niet verdedigd worden vanuit de luie zetel, dus...
Ongeacht uw politieke strekking, als Vlaming bent u op de Ijzerwake altijd welkom.

Tot ziens!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937&page=23

Zwartengeel 20 juli 2007 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 2800342)
En ik ga het zelfs nog eens doen zie.
Want elk jaar terug is er zowel een Ijzerbedevaart als een Ijzerwake en elk jaar zult u mij daar vinden. 't Is te zeggen, indien men mij niet hardhandig verwijdert hé.
Vorig jaar werd daartoe door de politie nog eens een verdienstelijke poging gedaan.

Dus, tot spijt van wie het al dan niet benijdt, tot op de Ijzerwake en aan de Ijzerbedevaart.

Dit is een oproep aan alle 'twijfelaars'. Vlaanderen kan niet verdedigd worden vanuit de luie zetel, dus...
Ongeacht uw politieke strekking, als Vlaming bent u op de Ijzerwake altijd welkom.

Tot ziens!

http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937&page=23

Ik zal er zijn!

Anna List 20 juli 2007 08:53

Citaat:

Kim, wil ik jou eens voorstellen aan Ivan Mertens (initiatiefnemer V²)? meest internationaal gerichte en meest optimistische Vlaming die ik al tegenkwam in de Vlaamse beweging ... enorm begeesterende mens, ik denk dat jij het ook een heel sympathieke mens zou vinden ... hij is gewoon positief over Vlaanderen, en geen enkele keer zal je hem daardoor negatief horen over andere (volkeren of vlaggen) ... hij vindt wat in scandinavie normaal is (ieder huisje heeft daar zijn vlag, elke dag) ook hier mooi zou zijn ... wil eigenlijk de vlaggen een beetje uit de politieke spielereien halen ... ben ervan overtuigd dat ie jou ook zou kunnen enthousiasmeren over het project, ik wed dat ie jou uitnodigt om eens mee te gaan, ja en zelfs graag mét je Belgische vlag ! ...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be