![]() |
21/07 Mijn Vlaamse vlag zal wapperen!
Wie zal er zijn Vlaamse vlag uithangen op de 21ste?
|
Hang je ze halfstok, met een zwart rouwlint bij?
|
Vind je dat zelf niet een beetje provocatief?
Maar voor de rest. Doen! |
Citaat:
|
Het viel me op dat ik bij de aankomsten in de Tour de France vele Vlaamse Leeuwen fier zie wapperen.
Nooit een Belgische vlag though... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, het wel fijn te horen dat jij gelooft dat de Vlaamse beweging een dergelijke grote volksbeweging is, dat zij in staat is om haar leden de hele Tour de France te laten domineren. U bent uw tijd enkele jaren voor, Kim. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
21 Juli is nationale feestdag maar ik doe niets speciaals die dag.En ik wapper geen enkele vlag.
|
Ik denk dat ik mijn wc-mat ga buitenhangen die dag...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
En ik ga het zelfs nog eens doen zie.
Want elk jaar terug is er zowel een Ijzerbedevaart als een Ijzerwake en elk jaar zult u mij daar vinden. 't Is te zeggen, indien men mij niet hardhandig verwijdert hé. Vorig jaar werd daartoe door de politie nog eens een verdienstelijke poging gedaan. Dus, tot spijt van wie het al dan niet benijdt, tot op de Ijzerwake en aan de Ijzerbedevaart. Dit is een oproep aan alle 'twijfelaars'. Vlaanderen kan niet verdedigd worden vanuit de luie zetel, dus... Ongeacht uw politieke strekking, als Vlaming bent u op de Ijzerwake altijd welkom. Tot ziens! http://forum.politics.be/showthread.php?t=41937&page=23 |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be