![]() |
Terrassen met Freya
Terrassen met Freya
![]() Met welke politicus of politica zou u graag een biertje willen drinken op een terras? Freya Van den Bossche ligt het best in de markt langs de twee zijden van de taalgrens, zo blijkt uit de Bierbarometer. In Vlaanderen staan Bert Anciaux en Yves Leterme op plaats twee en drie. In Franstalig België staan MR-voorzitter Didier Reynders en PS-kopstuk Michel Daerden op de tweede en derde plaats. Het zal niet verwonderen dat Freya hoger scoort bij mannen (23,8 procent) dan bij vrouwen (11,1 procent) Ook Inge Vervotte mag zich aan meer mannelijk bier-gezelschap verwachten. Bij Bert Anciaux schuiven liever vrouwen (23,3 procent) dan mannen (8,8 procent) een terrastafeltje bij. Franstalig België Freya Van den Bossche voert ook de ranglijst aan in Franstalig België. Ook hier weer met een duidelijk groter mannelijke (17,8 procent) dan vrouwelijke aanhang (4 procent). Michel Daerden stond oorspronkelijk niet in de vragenlijst, maar wist zich via de rubriek 'Andere' tot de derde plaats op te werken. Top-vijf in Vlaanderen Freya Van den Bossche Bert Anciaux Yves Leterme Guy Verhofstadt Inge Vervotte Top-vijf in Franstalig België Freya Van den Bossche Didier Reynders Michel Daerden Jean-Michel Javaux Guy Verhofstadt ------------------------------------------------------- 8-) 8-) 8-) |
.
|
En toch lijkt het me een ongezond idee om met Michel Daerden te gaan terrassen...
Tegen de tijd dat hij van zijn aperitiefje genipt heeft, ligt elk normaal mens met een alcoholintoxicatie in het ziekenhuis. Of omgekeerd. |
Met INGE VERVOTTE uiteraard!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
u heeft mijn weke plek gevonden |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=90692
Ik vrees dat wij gewoon in herhaling zullen vallen.8-) |
Citaat:
Neeh, neeh, neeh hoor... Daar gaat het over de meest sexy politica.... Dus how hot one can look... Hier zien we ook naar andere zaken en mag de politicus ook meedingen. Extra troeven zoals, trakteert al eens op een pint, zit niet continu rond uwe kop te zeuren, ..., tellen hier ook mee :-D |
OK,.... als het ZO zit, dan ben ik vooral uit op een interessant gesprek, in aanmerking komen dan:
- Bart De Wever - Karel De Gucht NIET met Freya.:| |
Citaat:
Enfin... ik hou eigenlijk van vele types vrouwen, maar Vervotte is zo cute als Freya ordinair is. |
Citaat:
|
ik wil met elke politieker wel eens een pint mee gaan drinken als hij veel trakteert en zijn muil niet open doet ;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik drink geen bier en als me dat een terrasje met Freya kost dan is dat ook weer leuk meegenomen, liever met met een dame met inhoud.
|
Citaat:
|
Daerden lijkt me wel een gezellig type om iets mee te gaan drinken.
|
Citaat:
|
als het dan toch over inhoud zal gaan, wens ik wel eens een tas koffie te gaan drinken met Pieter De Crem.
|
Citaat:
|
terraske (of bbq'tje) met Johan Sauwens lijkt mij interessant
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be