![]() |
BUB en het FDF!
De BUB en het FDF :-)
Citaat:
Citaat:
![]() Wie heeft daar ook "ja" gestemd 8O Jaja de BUB verdedigt het FDF "niet" :lol: |
Ik ben ook, puur principieel, voor een moeilijkere toegang tot de Belgische nationaliteit en tegen stemrecht voor vreemdelingen. Ik ben ook voor duurzame ontwikkeling en een betere bescherming van de natuur. Stem ik daarom VB of Groen!? Ben ik het daarom eens met heel het programma van het VB of Groen!? Ik dacht het niet.
|
Ik heb zelfs aan een RTBF-journalist gezegd dat het FDF racistisch was...
Maar dat maakt de NVA natuurlijk niet minder racistisch. Les extrêmes se touchent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet de programma's van de B.U.B. en het FDF eens naast elkaar en zeg me dan welke de gelijkenissen zijn in plaats van wat te fantaseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FDF-programma. Veel verschil zie ik anders niet... |
Citaat:
|
Hans1, wat vinden al die ex-FDF'ers binnen de BUB ervan dat jij hun vroegere partij als "racistisch" omschrijft? (ze zullen dat waarschijnlijk nog als een compliment opnemen...)
Maar het natrappen van vorige partij zit goed ingebakken bij de BUB'els. Dat hebben we wel gezien bij (bijna) alle ex-BUB'els. |
Citaat:
|
Het FDF is een obstakel voor het unitair België, net als de NVA en het VB.
Extremisme in het algemeen is een obstakel voor een unitair België. |
Citaat:
Waar hebben we dit nog gehoord ;) |
Toon dat eens aan in hun programma.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ELKE stem mag maar evenveel waard zijn! Een zetel in Wallonie moet dus evenveel stemmen kosten als een zetel in Vlaanderen. GEEN waarborgen! Géén alarmbelprocedures. Een meerderheid is een meerderheid. Laten we België als EEN land beschouwen... Akkoord? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be