![]() |
Islamization of Europe?
Is there an Islamization of Western Europe?
My girl -friend told me yesterday, there is somone on the way. I couldn`t believe, but what is up with that site..? http://www.islamisierung.info/information.html |
Citaat:
![]() ![]() Bekeken: 548 Geplaatst door frundsi systematische islamisering van Europa De islamisering van Europa is een beslissing sinds de contracten van Eurabia 1973. Het doel is een volledige integratie van millioenen islamische migranten in de Europese Union. Bovendien werdt er in... |
stemmingmakerij
|
Europa ie. de EU en de niet EU staten .. dat moeten zo ongeveer 750 miljoen mensen zijn, waarvan ca. 70 % lid is van een of andere kerk/sekte/religie.
De voornaamste van deze religies zijn de christelijke, waarvan er momenteel diverse "importchristelijke" zijn vanuit Afrika. Ook de Moslims zijn in grote getalen vertegenwoordigd, maar zo mogelijk nog verdeelder dan de christelijke.. een turk gaat niet naar een marokkaanse moskee en waarachtige wahabieten, alawieten enz.. zijn niet geneigd elkaars gebedshuizen te bezoeken.. Zelfs indien er vanuit de moslimlgemeenschappen een neiging zou zijn om ons napoleontisch burgerlijk rect in sharia-zin aan te passen, denk ik dat die beweging grotendeels zal stuiten op kritiek binnen de moslim-gemeenschap. Zie in dat verband de trukse verkiezingen van dit week-einde waarin de overwegend moslimbevolking zeer verdeeld is over de eventuele moslimizering van het seculiere staatswezen. Door een beweging te starten anti- een of andere godsdienst wijzien we de grondvesten van onze europese traditie van verdraagzaamheid, gestart na het beëindigen van de godsdienstoorlogen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
God's wil geschied(d)e.
|
Citaat:
Daarom geloof ik vast dat die profeten, waarvan het woord als gevolg heeft dat mensen elkaar in blinde haat gaan afslachten waarschijnlijk valse profeten zijn die de wil van god niet weergeven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En echte profeten gaan niet ten onder. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heeft iemand hier het ganse rapport reeds gelezen?
Welke passages zijn interessant? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet maar eens rondkijken in Europa. Goed op weg: -moord in Nederland -rechtspraak in Duitsland -no-go's in Frankrijk -vrijspel voor moslims in belziek |
Citaat:
De link naar de download van de engelstalige versie, geeft geen pdf document. Allicht is het een herbewerking, compilering van zovele zaken, die we al lang weten, en die door sommige continu worden genegeerd.
Ik hoef niet overtuigd (meer) te worden van het gevaar. Wat echter erger is, is de onwillendheid en de onwetendheid van enorm veel mensen, die het gevaar niet (willen) zien. |
Citaat:
:thumbsup: good posting ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be