![]() |
brussel
Zou het niet beter zijn dat vlaanderen stopt met geld in brusselsestaat te steken vooralleer B.H.V is opgelost hallo tokio
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou bv voorstellen om de transerfs door te laten gaan maar dan 'krijgen' wij wel alle schone lucht van de walen zodat wij heel makkelijk de kyoto norm halen zonder één cent uit te geven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom pakken we brussel en wallonie niet gewoon over? etnische zuiveringen israel style, we kunnen bij hun in de leer gaan
/sarcasm |
Citaat:
gij hebt nu nikst te zeggen, en dat zal straks niet anders zijn. |
[Duveltje382=]Wablieft? Ik een 'Ollander' worden? Nooit van mijn leven, verdorie![/Duveltje382]
|
Wanneer dringt het nou eens tot jullie door dat Brussel verloren is voor Vlaanderen? Het heeft geen zin meer om daar nog tijd en energie aan te besteden. Richt je liever op de gebieden die nog te redden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik ventileer mijn mening enkel, mag dat al niet?:roll: |
Citaat:
|
Nog zo ene seg, bij Nederland gaan. Het gedacht alléén al...
|
Citaat:
tuurlijk, maar relativeer het een beetje hé |
Citaat:
|
Citaat:
Brussel is een zelfstandige gewest/deelstaat en zal dus zelf beslissen. Een Brussel DC,als zelfstandige stadstaat , met een speciaal statuut verbonden in een confederatie met Vlaanderen ,lijkt mij de best haalbare optie. |
Citaat:
Vlaanderen zou beter investeren in de uitbouw van Antwerpen als hoofdstad van Vlaanderen. Een véél mooiere stad trouwens! 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be