![]() |
Illegaal werkt jaren als tolk voor Antwerps gerecht
Bron: belga
Illegaal werkt jaren als tolk voor Antwerps gerecht ANTWERPEN - Een 39-jarige Marokkaan die al jaren als beëdigd tolk voor het gerecht in Antwerpen werkt, is opgepakt omdat hij al die tijd illegaal in het land was. Hij is opgesloten in een Centrum voor Illegalen in Brugge. De dienst Vreemdelingenzaken wil hem terugsturen naar Marokko. Dat schrijft Gazet van Antwerpen. Ahmed T. heeft geen wettelijke verblijfspapieren en is dus illegaal in het land. Toch was hij sinds 2003 aan de slag als Arabische tolk voor de Antwerpse rechtbank. Ahmed T. arriveerde in 1995 als student in Antwerpen. Hij leerde een Belgische vrouw kennen en trouwde met haar. Door het huwelijk kreeg Ahmed de nodige verblijfsdocumenten. In 2000 werd het huwelijk nietig verklaard omdat het een schijnhuwelijk was. Daarmee was Ahmed ook zijn verblijfsdocumenten kwijt. In 2001 kreeg hij een bevel om het land te verlaten. Ahmed startte een procedure bij de Raad van State om toch in België te mogen blijven. In 2003 werd hij beëdigd tolk Arabisch voor de Antwerpse rechtbank. In 2005 trouwde Ahmed opnieuw. Zijn vrouw, met wie hij een dochtertje kreeg, verklaarde later dat het om een schijnhuwelijk ging. ivb - - - dit kan toch echt enkel alleen in ons land zou je denken :roll: |
Deryz.
Lees nu eens goed dat artikel. En kom dan eens eerlijk zeggen dat je de getuigenis van die 2 vrouwen gelooft. (Met name dat het een schijnhuwelijk zou zijn.) |
8O
ik zou toch wel graag es de verklaringen van het gerecht horen |
kindje en schijnhuwelijk?? Gewoon een makkelijke manier om uw vent geen hoederrecht te geven lijkt me...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het moet "geüpdatete" zijn |
Citaat:
|
Citaat:
edit: nee ik denk dat ik het echt wel bij het rechte eind heb. |
het bijv. naamwoord is het voltooid deelwoord in deze toch?
|
Citaat:
|
dan werkt er al es ne illegaal, is het weer niet goed
|
Citaat:
'k heb het zelf ook opgezocht :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien het hier een leenwoord betreft zijn de gebruikelijk regels niet van toepassing.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat gelooft u daar dan niet aan? |
Citaat:
Wat als meneer trouwt voor de papieren en mevrouw heeft het niet in de gaten? Geen schijnhuwelijk? Ik vind van wel, goed dat die vent zijn papieren voor de 2de maal kwijt is. |
Hij moet wel geïntegreerd zijn, aangezien hij werkte als tolk. Dat is uiteraard geen reden om zo iemand het land niet uit te gooien. Komaan zeg, twéé schijnhuwelijken? :shock:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be