![]() |
Rasmussen uit de Tour gezet:
Rasmussen uit de Tour
Uitgegeven: 25 juli 2007 23:02 Laatst gewijzigd: 25 juli 2007 23:06 PAU - Klassementsleider Michael Rasmussen is woensdagavond door de directie van de Rabo-wielerploeg uit de Ronde van Frankrijk gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse wielerformatie hebben overtreden. "Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de zeventiende etappe van start gaat", aldus woordvoerder Jacob Bergsma woensdagavond. Meer informatie wilde hij nog niet verstrekken. |
ongelofelijk! Leg deze Tour asjeblieft stil!
Citaat:
|
Het einde van de Tour is in zicht, of dit iets met doping te maken heeft is nog niet bekend.
|
Man, man, man... dit is nog erger dan de beruchte Festina tour van 1998...
|
ik zou wel es willen weten waarom ze hem er nu pas uitzetten, na hem eerst een week verdedigd te hebben.
Wat is er naar boven gekomen dat wij niet weten? |
Citaat:
Ga nu weer naar de TV, op Ned1 volgt een nadere uitleg! |
Citaat:
|
Aah nu wel, dien Theo de Rooy moet dus seffes nog iets zeggen...
|
Citaat:
Blijkbaar zou hij NIET in Mexico gezeten hebben zoals hij zei, maar in de Dolomieten. (is dat ver van de woning van Dr. Ferrari?) |
Ik heb het gerucht gehoord dat hij niet in Mexico zat zoals hij had gesteld doch in Italië!
|
Citaat:
|
Volges Mart Smeets betreft het liegen over zijn trainingen in juni...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rabobank wist zogezegd niet waar Rasmussen was die laatste 2 weken voor de tour! YEAH Wright, denken die nu echt dat wij een bende kleuters zijn?
|
*cyniscme* Als ze zo doorgaan met het uitsluiten van teams en renners zou er nog per accident eens een Belg kunnen winnen ;-) :?
|
er zal zodadelijk een persconferentie plaatsvinden
|
Flikken in het hotel... seffes zouden er beelden komen op Nederland 1
|
ik ben benieuwd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be