![]() |
Wie zit er wel op te wachten? Wie wil je wel eens naakt zien?
Naar aanleiding van : http://forum.politics.be/showthread.php?t=92647
Wie wil je wel eens naakt zien (dus kom niet af met gedoe dat al in de playboy stond). Gewoon... de alledaagse of politieke of preutse of whatever die je wel eens naakt zou willen zien. Het is een topic voor mannen en vrouwen dus dames mogen een tandje bijsteken. Het is hier geen babe of hunk topic. Post een normale foto en zeg wie het is (en optioneel waarom je hem of haar naakt wil zien). |
Inge Vervotte in elk geval :P
![]() Waarom? Ik vraag me echt af welke pose ze zou nemen als ze weet dat het een naaktfoto is. Daar hou ik het voorlopig op... als deze draad wat leven heeft dan post ik wel andere mensen die ik eens naakt (vooral in esthetische vormen) wil zien. |
Ik zal eens sportief doen en "ne vent" kiezen: Ioan Gruffudd.
Ongelofelijke acteur. ![]() De reden? Euh. Als ik nog eens iets zie van hem, kan ik zeggen dat ik hem "ken"? Nee? |
Kristel Verbeke, de donkerharige K3!
![]() |
Een kalender met zes spraakmakende dames en zes spraakmakende heren van dit forum in hun volle glorie!!!!
Vul zelf maar in wie welke maand krijgt. |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Annelies Beck.
Intelligent, knap, sexy-verlegen... en ook weer niet... :-P Nooit gedacht dat ze al 34 was trouwens...8O |
|
Citaat:
:oops: |
alleen maar naakt 'zien'... jamaar...
Ge gaat toch ook nie op restaurant om alleen de menu te bezien? Alleen mogen kijken en nie aankomen of mee spelen, dat begint al richting foltering te gaan :D |
2 Bijlage(n)
|
Is dat Tatyana M. Ali (:cheer:) van Fresh Prince? Ze is vrij onherkenbaar met al die photoshop :?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bedankt om mijn poll aan te vullen!
Onder 't motto 'Eigen Volk Eerst' en genietend met een speculoosje van Lotus Bakeries, dit product van de vruchtbare Meetjeslandse grond: ![]() |
1 Bijlage(n)
Zonder woorden:
Bijlage 23600 |
Citaat:
|
En geef toe: Evangeline Lily had beter géén badpak aan dan dit!
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be