![]() |
Welke film kon u ontroeren?
Nu het toch komkommertijd is, leek me dit wel een leuke vraag naast alle vragen over leuke of trieste sportmomenten.
Hoewel er al zeer veel voor nodig is om me te ontroeren, heb ik toch één keer tegen de tranen moeten vechten, en dat was toen ik "La Meglio Gioventu" zag. Een waar meesterwerk! ![]() |
La vita e bella
Shindler's List Cidade de deus Leon |
Love story! :-( :-( :-(
|
United 93.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ex drummer
|
Gallipoli (met een piepjonge Mel Gibson nog wel)
La vita è bella Gisteren nog: The Terminal |
Alé, ik zal even serieus zijn, Green mile heeft mee goed bij de klootjes gegrepen...
![]() |
La Strada
|
Amores Perros
A Beautifull Mind |
geen enkele film maar wel 5 seconden uit een tv serie waar ik zeker al meer dan 50 uur van heb gezien. Die 5 seconden waren zo goed gespeeld en toch zo frapant dat ik er echt stil van werd en de scene een paar keer heb herhaald. (het is dus geen kus ofzo eh:lol: )
|
La Vita è Bella
The Terminal (met Tom Hanks) Annie De Tweeling Oliver Twist Bend it like Beckham |
Citaat:
En voor de rest, hoe stom ook: Nothing Hill. Wie zou niét willen dat zoiets kan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
City of God (cidade de deus)
En zeker ook: The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover. Strakke film, echt waar. |
Citaat:
inderdaad, de tragische dood van zijn broer, en de gevolgen daarvan voor de familie raakten mij het diepst. |
Citaat:
Het is vooral de blik van een persoon die ik gewoon schitterend vind gecombineerd met een context.:-o |
Lost in Translation
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be