Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Forumidioten jagen allochtonen en moslims weg (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92790)

Uh-Huh 26 juli 2007 16:55

Forumidioten jagen allochtonen en moslims weg

Zo is dat. De frustré's die hier zetten kunnen en willen zelfs niet met hen in dialoog treden op een normale, beschaafde manier. Politics.be is eigenlijk de naam discussieforum niet eens waard.

En zelf heb ik er nu ook genoeg van. Ik zou echt een grotere masochist zijn dan ik dacht, moest ik toch blijven.

Dus: vaarwel politics.be.

Savatage 26 juli 2007 17:06

Sayonara! :onfire:

Dr. Strangelove 26 juli 2007 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2812619)
Zo is dat. De frustré's die hier zetten kunnen en willen zelfs niet met hen in dialoog treden op een normale, beschaafde manier. Politics.be is eigenlijk de naam discussieforum niet eens waard.

En zelf heb ik er nu ook genoeg van. Ik zou echt een grotere masochist zijn dan ik dacht, moest ik toch blijven.

Ik begrijp je standpunt, maar toch:
"Si tous les dégoutées s'en vont, il n'y a que les dégoutants qui restent."

duveltje382 26 juli 2007 17:08

Groetjes hé ;)

Dycore 26 juli 2007 17:35

Het ga je goed. Discussiëren betekent nu eenmaal dat je soms tegen je schenen geschopt wordt. Als je dat niet kan aanvaarden, kijk dan wat tv zoals een plant.

Dycore 26 juli 2007 17:36

Dus: het is de alweer de schuld van de anderen. Meer moet je echt niet verwachten van een moslim.

Online 26 juli 2007 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2812774)
Dus: het is de alweer de schuld van de anderen. Meer moet je echt niet verwachten van een moslim.

De typische islamitische attitude ...

van Maerlant 26 juli 2007 17:53

Citaat:

Vaarwel. Dit was echter beter een topic voor K&K geweest.

van Maerlant 26 juli 2007 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2812780)

Komaan jongens, maak toch zo geen idiote veralgemeningen :roll: Men lijkt er alleen maar dommer door, hoor.

Online 26 juli 2007 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 2812857)
Komaan jongens, maak toch zo geen idiote veralgemeningen :roll: Men lijkt er alleen maar dommer door, hoor.

Dat is geen idiote veralgemening , maar een nuchtere vaststelling, die trouwens besloten ligt in de uitdrukking insh'allah. M.a.w. ze zitten er zelf nooit voor iets tussen.

van Maerlant 26 juli 2007 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2812868)
Dat is geen idiote veralgemening , maar een nuchtere vaststelling, die trouwens besloten ligt in de uitdrukking insh'allah. M.a.w. ze zitten er zelf nooit voor iets tussen.

Kent u alle moslims? Zoniet, dan vrees ik dat u er geen uitspraak over kan doen.

system 26 juli 2007 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2812780)

Alweer zo'n vooringenomen uitspraak zonder veel inhoud. Typisch. Voor zover u het nog niet wist: er zijn ook ettelijke christenen die wegblijven op dit forum. Goed geweten.

Doki 26 juli 2007 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door system (Bericht 2812924)
Alweer zo'n vooringenomen uitspraak zonder veel inhoud. Typisch. Voor zover u het nog niet wist: er zijn ook ettelijke christenen die wegblijven op dit forum. Goed geweten.

Oh, maar men hoeft zelfs niet gelovig te zijn hoor om hier weg te blijven. De Standaard benoemde dit forum (ik weet de exacte woorden niet meer) als een soort marginaal racistenclubje. Het is vooral droevig voor de siteleiding die zijn werkstuk op deze manier te schande ziet gemaakt, ondanks al hun goede bedoelingen en hard werk. Het vervelende is dat het op den duur zichzelf in stand houdt : de mensen die echt willen discussiëren hebben de moed niet meer om hier nog een thread te beginnen, omdat ze goed weten dat die binnen de kortste keren toch wordt bedolven door bakken haveloze onzin.

hermanvk 26 juli 2007 19:03

bye bye

see you later alligator. :fadein:

hermanvk 26 juli 2007 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2812965)
Oh, maar men hoeft zelfs niet gelovig te zijn hoor om hier weg te blijven. De Standaard benoemde dit forum (ik weet de exacte woorden niet meer) als een soort marginaal racistenclubje. Het is vooral droevig voor de siteleiding die zijn werkstuk op deze manier te schande ziet gemaakt, ondanks al hun goede bedoelingen en hard werk. Het vervelende is dat het op den duur zichzelf in stand houdt : de mensen die echt willen discussiëren hebben de moed niet meer om hier nog een thread te beginnen, omdat ze goed weten dat die binnen de kortste keren toch wordt bedolven door bakken haveloze onzin.

Yep.... hangt er natuurlijk van af wat je onzin noemt. Als je dit soort berichten post, in een draad met een titel zoals "jagen weg", en gepost door een moslim(a??), dan zou je onder onzin, de constante (en volgens mij gerechtvaardigde EN gedocumenteerde) aanvallen op islam en moslim attitude kunnen verstaan.

Hoe je het draait of keert: al die discussies draaien grosso mode op hetzelfde uit: de islam-aanvallers komen met teksten (koran en ahadit en nieuwsberichten en geschiedenis) en krijgen nooit een serieus onderbouwd wederwoord.
En dat is mijn ervaring, voor zover ik al deelnemer ben.

Dat er bakken onzin volgt op een post, heb ik zelf ook kunnen vaststellen, toen ik een idee lanceerde ivm een draad over banningen.
Toen ik zag wat rommel er gepost werd, begreep ik de moderatie een stuk beter.

My $0.02

Andro 26 juli 2007 19:09

Tot ziens!

Raven 26 juli 2007 19:36

Je komt wel terug. Allicht onder een andere naam, maar dat soort "ik ben hier weg" -forummers komen altijd terug.

Pietje 26 juli 2007 20:05

Citaat:

Spijtig, maar meer dan begrijpelijk. Eigenlijk heb je je altijd zeer waardig gedragen tegen die meute van "eigen volk eerst-barbaren". Maar "trop is teveel, en teveel is trop", zei ooit een Brusselse beenhouwer...en plots brak bij jou de veer waarschijnlijk.
Het ga je goed. 8-)

van Maerlant 26 juli 2007 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2813212)
Spijtig, maar meer dan begrijpelijk. Eigenlijk heb je je altijd zeer waardig gedragen tegen die meute van "eigen volk eerst-barbaren". Maar "trop is teveel, en teveel is trop", zei ooit een Brusselse beenhouwer...en plots brak bij jou de veer waarschijnlijk.
Het ga je goed. 8-)

Ach, naast de extreme exemplaren onder de VB'ers, heb je nog extremisten van de andere strekking. Maar ik ga toch ook niet lopen voor die argumentloze nitwits?

Pluche 26 juli 2007 21:30

Tot ziens, ik weet zeker dat je terug komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be