hermanvk |
26 juli 2007 19:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki
(Bericht 2812965)
Oh, maar men hoeft zelfs niet gelovig te zijn hoor om hier weg te blijven. De Standaard benoemde dit forum (ik weet de exacte woorden niet meer) als een soort marginaal racistenclubje. Het is vooral droevig voor de siteleiding die zijn werkstuk op deze manier te schande ziet gemaakt, ondanks al hun goede bedoelingen en hard werk. Het vervelende is dat het op den duur zichzelf in stand houdt : de mensen die echt willen discussiëren hebben de moed niet meer om hier nog een thread te beginnen, omdat ze goed weten dat die binnen de kortste keren toch wordt bedolven door bakken haveloze onzin.
|
Yep.... hangt er natuurlijk van af wat je onzin noemt. Als je dit soort berichten post, in een draad met een titel zoals "jagen weg", en gepost door een moslim(a??), dan zou je onder onzin, de constante (en volgens mij gerechtvaardigde EN gedocumenteerde) aanvallen op islam en moslim attitude kunnen verstaan.
Hoe je het draait of keert: al die discussies draaien grosso mode op hetzelfde uit: de islam-aanvallers komen met teksten (koran en ahadit en nieuwsberichten en geschiedenis) en krijgen nooit een serieus onderbouwd wederwoord.
En dat is mijn ervaring, voor zover ik al deelnemer ben.
Dat er bakken onzin volgt op een post, heb ik zelf ook kunnen vaststellen, toen ik een idee lanceerde ivm een draad over banningen.
Toen ik zag wat rommel er gepost werd, begreep ik de moderatie een stuk beter.
My $0.02
|