Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke bv of politiekers wil jij nu eens..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92796)

jodewa 26 juli 2007 20:52

Welke bv of politiekers wil jij nu eens.....

.....letterlijk op zijn gezicht zien vallen voor de televisie.
Er mag eventueel wat bloed bij gemoeid zijn, maar het "affront" moet wel duidelijk pijnlijker zijn als de eventuele lichamelijke letsels.
Je mag gerust in de details gaan.
Go.....
:oops: :oops:

baseballpolitieker 27 juli 2007 00:41

De bv jodewa zou ik graag zijn kop zien vallen. Liefst dat het hoofd van de nek wordt gerukt zodat je nog van die opstekende dingen er ziet uit komen.

Duvelke 27 juli 2007 00:43

Filip De Winter

en dat hij dan wordt rechtgeholpen door enkele allochtonen

baseballpolitieker 27 juli 2007 00:45

Voor duveltje heb ik een prachtscenario op het oog. Zijn pijp door zijn eerste oog boren en dan langs binnen naar het twee oog. Als er langs alletwee de ogen pijp uitkomt trekken zodat de neus wordt verwijderd.

Jazeker 27 juli 2007 00:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 2813717)
Filip De Winter

en dat hij dan wordt rechtgeholpen door enkele allochtonen

Kunnen we nog meliger en meer belerend worden? Kleur je haar grijs, zet een half brilletje op en begin met je vingertje te wijzen naar elke jongeling die je tegen komt. Sorry... dit soort van eeuwenoude "haha, ziedewel" dingetjes vind ik erg belegen.

En nee, ik heb geen aandelen in de NV Dewinter. En misschien ga je ooit ook leren om zijn achternaam juist te schrijven. Ergens loopt nu te lande een Filip De Winter rond met ros haar en groene ogen die aanstoot neemt aan jouw post.

Jazeker 27 juli 2007 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2813720)
Voor duveltje heb ik een prachtscenario op het oog. Zijn pijp door zijn eerste oog boren en dan langs binnen naar het twee oog. Als er langs alletwee de ogen pijp uitkomt trekken zodat de neus wordt verwijderd.

Dat wens ik duveltje niet toe, maar ik moet toegeven dat het resultaat op Michael Jackson moet lijken.

baseballpolitieker 27 juli 2007 00:54

Jazeker mag met zijn gat op zijn sabel gaan zitten tot datie er langs zijn schedel uitkomt.

Jazeker 27 juli 2007 00:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2813726)
Jazeker mag met zijn gat op zijn sabel gaan zitten tot datie er langs zijn schedel uitkomt.

Heb jij altijd van dat soort fantasietjes?

baseballpolitieker 27 juli 2007 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2813727)
Heb jij altijd van dat soort fantasietjes?

Ik vind mezelf niet creatief genoeg daarom doe ik wat oefeningetjes.;-)

Jazeker 27 juli 2007 01:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2813730)
Ik vind mezelf niet creatief genoeg daarom doe ik wat oefeningetjes.;-)

Nee, maar het is wel interessant wat soort fantasietjes je erop na houdt. Ik fantaseer wel eens over een mooie vrouw die me ... eh... (niet voor jouw te jonge oren), maar nu gaan fantaseren over breinen die over de vloer vliegen en zo. nah... niet mijn ding. Succes met je psych nog...

Pluche 27 juli 2007 01:16

Ik zou Louis Michel wel eens eeen stamp onder zijn *** willen geven.

baseballpolitieker 27 juli 2007 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2813735)
Nee, maar het is wel interessant wat soort fantasietjes je erop na houdt. Ik fantaseer wel eens over een mooie vrouw die me ... eh... (niet voor jouw te jonge oren), maar nu gaan fantaseren over breinen die over de vloer vliegen en zo. nah... niet mijn ding. Succes met je psych nog...

Nog 345 dagen (komend schrikkeljaar is meegeteld8-) ) moet ik die discriminatie blijven horen maar dan is het gedaan!!!!!:evil: :evil: :evil:

Jeronimo 27 juli 2007 01:29

Ik wil Verhofstadt wel eens op zijn smoel zien vallen dat er geen tand in zijn bek nog heel is. :evil: :twisted:

Jazeker 27 juli 2007 01:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2813743)
Nog 345 dagen (komend schrikkeljaar is meegeteld8-) ) moet ik die discriminatie blijven horen maar dan is het gedaan!!!!!:evil: :evil: :evil:

't is nog lang he.

Metternich 27 juli 2007 01:44

Tom Barman en een marmeren trap zou wel interessant zijn. Misschien valt de "ik weet het en ik ben beter dan al die achterlijke seperatisten"-mentaliteit er wel uit.

Jeronimo 27 juli 2007 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2813773)
Tom Barman en een marmeren trap zou wel interessant zijn. Misschien valt de "ik weet het en ik ben beter dan al die achterlijke seperatisten"-mentaliteit er wel uit.

Zou mooi zijn... :-D

Jazeker 27 juli 2007 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2813773)

I second that. Een Belgische hoer kan soms eens erg laag vallen van een marmeren trap. Kaakbeen gebroken... niet zingen of spreken voor een paar jaar.

Hij zal er blij mee zijn... dan kan hij morgen naast de "prijs voor de democratie" nog een nobel prijs in ontvangst nemen. Je wordt niet elke dag aangevallen door een Vlaamse trap.

jodewa 27 juli 2007 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2813715)
De bv jodewa zou ik graag zijn kop zien vallen. Liefst dat het hoofd van de nek wordt gerukt zodat je nog van die opstekende dingen er ziet uit komen.

Baseballpolitieker, ik ben reeds meerdere malen op mijn bek gegaan, ik heb zelfs al eens een schommel (en ik spreek over die kermisboten van vroeger) om mijn gezicht gehad, in volle vaart wel te verstaan.
Ik kan je verzekeren geen mooi zicht. Spijtig dat je er niet bij was om de rest van mijn gescheurde tong af te rukken. Maar ja...je kan niet alles hebben in het leven,hé :-))
Ik zou het liefst van al Madame Milquet eens tegen een boom zien knallen als ze Hertoginnedal opscheurt.Voor de camera's wel te verstaan.
Ik heb al veel degoutante wijven gezien, maar die slaat toch alles. Een echte afknapper.

Zyp 27 juli 2007 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo (Bericht 2813761)
Ik wil Verhofstadt wel eens op zijn smoel zien vallen dat er geen tand in zijn bek nog heel is. :evil: :twisted:

Dat gaat moelijk worden... Vergeet nit dat ingeval men vor de afbraak van bruggen geen grote betonschaar meer vind, men dus wel Verhofstadt belt... Een val zal dus hoogstens een blijvende indruk nalaten waar de kuisvrouwen op zagen omdat er altijd vuil inkruipt...

Zyp 27 juli 2007 08:41

Louis-Michel zou ik eens graag zien vallen... Hij moet zich niet verwonden ofzo, maar ik en enkele vrienden hebben gegokt hoeveel 'michielssen'en je nodig hebt om die terug recht te krijgen....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be