Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Profeet Mohamed was antichrist (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92809)

napoleondegrote 27 juli 2007 13:51

Profeet Mohamed was antichrist

Volgens nieuwe studies en berekeningen van bijbelse filologen is het meer dan waarschijnlijk dat de profeet mohamed (god zallem naaien) de antichrist was, waarvoor in de bijbel gewaarschuwd wordt.
Inderdaad was het leven van mohamed(god zallem naaien) zowat tegengesteld wat betreft moraal aan dat van Jezus (Prijs Hem In Alle Eeuwigheid). De islam is dan ook gedoemd om te verdwijnen in het hellevuur. En de moderne versie van dat hellevuur is een paar megaton kernwapens op hun kloten...8-) :evil:

Dycore 27 juli 2007 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814470)
Volgens nieuwe studies en berekeningen van bijbelse filologen is het meer dan waarschijnlijk dat de profeet mohamed (god zallem naaien) de antichrist was, waarvoor in de bijbel gewaarschuwd wordt.
Inderdaad was het leven van mohamed(god zallem naaien) zowat tegengesteld wat betreft moraal aan dat van Jezus (Prijs Hem In Alle Eeuwigheid). De islam is dan ook gedoemd om te verdwijnen in het hellevuur. En de moderne versie van dat hellevuur is een paar megaton kernwapens op hun kloten...8-) :evil:

Ik heb zo eerder de indruk dat gij naar de hel gaat. Als je daarin gelooft tenminste.

napoleondegrote 27 juli 2007 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2814473)
Ik heb zo eerder de indruk dat gij naar de hel gaat. Als je daarin gelooft tenminste.

Neen hoor. Ik leef momenteel in de hel, maar de Verlossing is nakende, dat voel ik.
En met de hel bedoel ik de Antwerpse Seefhoek die vergeven is van arrogante en agressieve Marokkaanse moslims. Hun einde is echter nabij.
Verheugt U, O Reine Volkeren. We zullen de moslimhorden verjagen met de hulp van onze christelijke medebroeders en zusters uit Polen en Afrika.

Hoogmoed 27 juli 2007 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814500)
Neen hoor. Ik leef momenteel in de hel, maar de Verlossing is nakende, dat voel ik.
En met de hel bedoel ik de Antwerpse Seefhoek die vergeven is van arrogante en agressieve Marokkaanse moslims. Hun einde is echter nabij.
Verheugt U, O Reine Volkeren. We zullen de moslimhorden verjagen met de hulp van onze christelijke medebroeders en zusters uit Polen en Afrika.

reine volkeren....:rofl:

het is daarom dat de meeste van jouw reine volkeren met bruine en gele strepen in hun broek rondlopen en hun handen niet wassen na gebruik van het toilet....

terwijl de islaam het verplicht van zich te reinigen met water na een behoefte en van het wassen van de handen na een behoefte...
of het wassen van de handen voor het eten...

satan is onrein...

dus ik zou mij eens beginnen afvragen wie de echte antichrist is :lol:

napoleondegrote 27 juli 2007 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 2814512)

het is daarom dat de meeste van jouw reine volkeren met bruine en gele strepen in hun broek rondlopen en hun handen niet wassen na gebruik van het toilet....

terwijl de islaam het verplicht van zich te reinigen met water na een behoefte en van het wassen van de handen na een behoefte...

satan is onrein...

*knip*

Op naar de eeuwige jachtvelden.

Dycore 27 juli 2007 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814542)
*knip*

JBH ben je terug?

napoleondegrote 27 juli 2007 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dycore (Bericht 2814544)
JBH ben je terug?

Ik weet niet wie je bedoelt met 'JBH', maar mijn initialen zijn in ieder geval heel anders. Ik ben degene die je niet wil tegenkomen, ik ben gekomen om de aarde te zuiveren van de varkensmensen. Wee hem, die mij probeert te weerstaan, zijn gebeente zal plots (urplötzlich) vergaan en hij zal doorboord worden met mijn terechte wrake...:evil: :evil: :evil:

Hoogmoed 27 juli 2007 16:23

Citaat:

*knip*

:clapping:

Wat een prachtige tegenargumentatie van jouw...

Ik wist niet dat ik je met dit gekwetst had (hoe kan ik nu weten dat jij ook sporen in je broek hebt...)

lol

Hoogmoed 27 juli 2007 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814559)
Ik weet niet wie je bedoelt met 'JBH', maar mijn initialen zijn in ieder geval heel anders. Ik ben degene die je niet wil tegenkomen, ik ben gekomen om de aarde te zuiveren van de varkensmensen. Wee hem, die mij probeert te weerstaan, zijn gebeente zal plots (urplötzlich) vergaan en hij zal doorboord worden met mijn terechte wrake...:evil: :evil: :evil:

varkensmensen... moslims eten geen varken...:lol:

ik wacht op jou...
laat jouw wraak maar komen... een schop onder je achterste kan je krijgen zodat je kan gaan uithuilen bij mama...

lol

system 28 juli 2007 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814470)

De antichrist bestaat niet, heeft nooit bestaan en zal nooit bestaan. Het is een uitvinding van de christenen om de mensen onder de knoet te houden. Maar dat laatste wordt met de dag moeilijker.

circe 28 juli 2007 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 2814512)

satan is onrein...

Raar genoeg is Allah vergeten te zeggen dat het eveneens aangewezen is zich te wassen alvorens sex te hebben. (wel nadien).
Is dat omdat die vrouwen toch al onrein zijn?

Laya 28 juli 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2815564)
Raar genoeg is Allah vergeten te zeggen dat het eveneens aangewezen is zich te wassen alvorens sex te hebben. (wel nadien).

Nee Circe, dat zie je verkeerd, door bepaalde hygiënischee regels zijn practiserende moslims de hele dag door netjes, wassen voor het vrijen is dus voor niets nodig. Wassen na het vrijen heeft niets te maken met het 'onrein zijn van vrouwen' op zich maar met lichaamsvocht. Als ze een spatje van hun eigen urine op hun lichaam of kleren krijgen zijn ze ook onrein en kunnen niet bidden, dus als je het zo bekijkt zouden zowel mannen als vrouwen onrein zijn.

godisanidiot 28 juli 2007 12:18

Voor deze zever te onderzoeken wil ik ook wel betaald worden.

MaGNiFiCaT 28 juli 2007 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote (Bericht 2814500)

8O let's say: OMG 8O :? :roll:

MaGNiFiCaT 28 juli 2007 13:03

Citaat:

Onnozel manneke. Lasteraar en aardworm. Kruip in uw eigen reet.

Wat een arrogante onbeschofte bruut.:?

Jan van den Berghe 28 juli 2007 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2815763)
Nee Circe, dat zie je verkeerd, door bepaalde hygiënischee regels zijn practiserende moslims de hele dag door netjes, wassen voor het vrijen is dus voor niets nodig. Wassen na het vrijen heeft niets te maken met het 'onrein zijn van vrouwen' op zich maar met lichaamsvocht. Als ze een spatje van hun eigen urine op hun lichaam of kleren krijgen zijn ze ook onrein en kunnen niet bidden, dus als je het zo bekijkt zouden zowel mannen als vrouwen onrein zijn.

Volgens de islam zijn vrouwen onrein als ze hun maandstonden hebben. In de koran staat zelfs dat de maandstonden "een schandelijk iets" zijn. Onder magrebijnen gelooft men zelfs dat in die tijd dan alles van de vrouw onrein is. Als ze bijvoorbeeld haar haar laat knippen, dan zijn de afgesneden haren ook onrein en wordt iedereen onrein die ermee in aanraking komt. Daarom wordt geleerd dat men als vrouw tijdens die periode de haren niet mag laten knippen.

Nog grotere onzin nodig?

Visjnu 28 juli 2007 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 2815974)
Volgens de islam zijn vrouwen onrein als ze hun maandstonden hebben. In de koran staat zelfs dat de maandstonden "een schandelijk iets" zijn. Onder magrebijnen gelooft men zelfs dat in die tijd dan alles van de vrouw onrein is. Als ze bijvoorbeeld haar haar laat knippen, dan zijn de afgesneden haren ook onrein en wordt iedereen onrein die ermee in aanraking komt. Daarom wordt geleerd dat men als vrouw tijdens die periode de haren niet mag laten knippen.

Nog grotere onzin nodig?

In Leviticus staat eveneens dat vrouwen onrein zijn tijdens hun maandstonden. Ook volgens Ezekiel (18:5-6) mag een man een vrouw dan niet benaderen. Volgens de uitleg die je een tijdje geleden gegeven heeft over wat wel en niet meer telt in het OT, zou dit nog steeds gelden.

Hoogmoed 28 juli 2007 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2815564)

mischien omdat een moslim zich steeds in staat van reinheid moet bevinden...8-)

Woopata 28 juli 2007 14:49

Ik ben geboren in Borgerhout, opgegroeid in de Seefhoek. Naar school geweest in de Silo 15. Ik kan me geen mooiere jeugd voorstellen. Ik heb nooit problemen gehad met allochtonen.

Dus, aan wie zou het probleem liggen? Aan mij omdat ik een beetje multicultureel ben opgegroeid? Aan duizenden andere autochtone Antwerpenaars? Of aan 1 xenofoob miezerig mannetje dat z'n haat verkondigt over een volk waarmee hij waarschijnlijk nog nooit sociaal contact heeft gehad?

Jan van den Berghe 28 juli 2007 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu (Bericht 2816040)
In Leviticus staat eveneens dat vrouwen onrein zijn tijdens hun maandstonden. Ook volgens Ezekiel (18:5-6) mag een man een vrouw dan niet benaderen. Volgens de uitleg die je een tijdje geleden gegeven heeft over wat wel en niet meer telt in het OT, zou dit nog steeds gelden.

Neen, daar dit rituele voorschriften betroffen. Geen morele. U slaat dus de bal ferm mis. Overduidelijk kent u de christelijke traditie niet. Reeds in de Didachè staat te lezen dat vrouwen tijdens hun maandstonden niet onrein zijn, en dat ze bijgevolg de in de joodse traditie voorgeschreven wassingen en onthechtingen niet meer hoeven te doen. Daarnaast hebben we een brief van Gregorius I die duidelijk vermeld dat die joodse traditie niet meer geldt: dat vrouwen ook tijdens hun maandstonden mogen deelnemen aan de liturgie en ook de heilige communie ontvangen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be