![]() |
Moet je op politics.be in het Nederlands schrijven?
Beste moderatie,
kan dit eigenlijk wel?8O Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Dit hangt volgens mij uiteraard af van de context waarin er een andere taal gebruikt wordt. Ik denk bijvoorbeeld dat er niets verkeerd is met in een discussie een anderstalige tekst te quoten. Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk een totaal ander geval, aangezien de poster in kwestie zich doelbewust van het Frans bedient enkel en alleen om te provoceren.
|
Citaat:
|
Aaahh.. Vrijheid van meningsuiting op z'n Vlaemsch: "als het ons niet aanstaat, moet het verboden worden".
:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké, als jij het zegt... :? |
De negeerfunctie is een wonderbaarlijk iets.
Zo kan je bv. voorkomen dat de decadente avatars van sommigen je scherm bevuilen. Net zoals franse provocatie je koud zullen laten. In een voor dit-forum-relevant jargon noemt dat "ontspanningspolitiek" :wink: |
Citaat:
een homofobe draad bv. ? *zucht* :roll: |
Raf você não é certamente a estrela a mais brilhante no céu.
Возможно вы должны думать во первых перед писанием. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is correct dat de taal op dit forum bij voorkeur Nederlands is. Het is echter "politics.be" en ik neem aan dat de meesten niet zoveel problemen hebben met Frans. Net zoals ik aanneem dat jullie ook Engels begrijpen dat hier veelvuldig gecopypaste wordt, meestal zonder dat de moeite wordt gedaan om het samen te vatten in het Nederlands.
Ik vermoed dat kawasaki gewoon Nederlands spreekt (vermits hij zijn weg naar dit forum gevonden heeft), en zal hem dan ook verzoeken om bij voorkeur die taal te gebruiken. Edit: "Laatste activiteit: 20 juni 2007 20:14". Ik neem aan dat jullie even een geintje aan het uithalen waren dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be