![]() |
De klimaat hype wordt hysterisch
In Amerika is de klimaathype op een 'hoogtepunt' aan het komen. Organisaties sporen adverteerders van FOX aan om er niet meer te adverteren; omdat FOX de klimaathype in vraag durfde te stellen en zou 'misleiden'. Er wordt gevraagd nauwlettend in de gaten te houden wie, waar en hoelang men adverteert op FOX; om zo een grote lijst te bekomen van bedrijven die zullen 'aangespoord' worden om niet meer samen te werken met FOX. Van het woordje 'censuur' of 'boycot' willen ze natuurlijk niet weten
Bron Bron Bron ------------------------------------- Niet dat ik FOX als dé zender der zender beschouw; integendeel maar als blijkt dat andere meningen dan de heilige groene dogma's niet meer toegelaten zijn op straffe van een CS, dan zijn ze niet goed bezig; de 'verdraagzamen' :roll: |
Wel een beetje ninetees, zo afgeven op de wetenschap.
Ik dacht dat onze jongeren daar anno 2007 niet meer zo voor vielen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons zagen ze zo niet. Onze jongeren zijn inderdaad verstandiger. |
Citaat:
|
Citaat:
Wauw, hoe verdien ik hier mijn geld mee? ik begin meteen! |
Citaat:
|
Alleen maar goed voor het imago van Fox news bij hun doelgroep
|
Citaat:
Het zou me verbazen dat Fox televisie maakt voor ABC en omgekeerd. So what's your point? |
Citaat:
Citaat:
|
Mensen dwingen Anders te Gaan Leven kan niet op een democratische manier. Alle middelen zijn goed om de Boodschap af te dwingen.
|
Citaat:
"We are the Green. Resistance is futile. You will be assimilated." |
Gegeven de aard van het probleem ,zullen we onze slaap niet verliezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be