![]() |
Eerste communautaire besprekingen achter de rug
Citaat:
FDF: "B-H-V splitsen? Als Brussels gewest uitgebreid wordt" Maingain gooit olie op communautaire vuur Vlaamse politici hebben nog altijd - in de pers- ballen aan hun lijf. "Geen compensaties voor Brussel-Halle-Vilvoorde" Het wordt plezant. Leuk om te zien hoe verknocht de franstaligen aan hun belgique á papa. Hoe ze vlamingen willen blijven onder de knoet te houden, hoe ze krampachtig aan hun ongrondwettelijk gelijk blijven vasthouden en dan moord en brand roepen als Vlaamse politici nu stiiletjes aan zich dar hardop vragen bij beginnen te stellen. Als de franstalige politici nu eensbewust zouden worden dat ze zelf het vuur hebben gelegd ... |
Ze hebben nix hierover in het journaal gezegd.:(
|
Citaat:
Ik vermoed VTM. Laat ze maar doen !! (zolang ze maar blijven oppassen natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kort stukje. Niks speciaals eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou idd nieuw zijn mochten de franstaligen zich deze keer vergissen.
|
Citaat:
kijk maar uit Miguelito ... de prijzen worden aan de meet uitereikt ... en tot hiertoe is dat zelden tot nooit een wezenlijke Vlaamse overwinning geweest ... |
Citaat:
ik zie slechts een Vlaamse delegatie die bereid is te onderhandelen over bvb BHV ... wat toegevingen betekent voor een voordehandliggende legale conclusie ....onvoorstelbaar want die toegevingen faciliteren steeds de verfransing van delen van Vlaanderen ... ik zie niemand tussen de Vlaamse onderhandelaars die stelt het moet gedaan zijn met gepalaver over staatshervorming, ik wil praten over staatsvorming ... nochtans de enige mogelijke strategie met hoop op onderhandelingssucces ... |
Citaat:
de resultaatsgerichte Vlaming ... geduld mannekes ! al duurt het 200 of zelfs 400 dagen om een regering te vormgen, dat is geen enkel probleem (lopende zaken worden afgehandeld met dezelfde budgetten als de laatst goedgekeurde begroting) er komen dus gegarandeerd geen nieuwe belastingen en geen nieuwe staatsuitgaven ... wat op zich geen slecht nieuws is. maar nee, de Vlaming zal wel weer toegeven om het 'vooruit te doen gaan' ... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be