![]() |
Moslims willen fabriek weg waar varkensvlees wordt verwerkt
Citaat:
We zijn veeeeel te lief met die moslims in onze contreien. Wat denken die nu wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een reactie van een lezer in de krant ging als volgt : "Massaal varkensverwerkende fabrieken openen in Vlaanderen " :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onmogelijk kontakt met varkens te vermeidden in Europa , Amerika en Australië...
Citaat:
|
Citaat:
hallalvoedsel: verschrikkelijk! mensen die een andere etensgewoonten hebben, vanaf nu: verplicht mossel friet voor iedereen. |
Citaat:
|
Bende gekken.
|
Citaat:
laat die moslims toch gewoon een mening hebben over wat er rond hen gebeurt! Ook als je het niet eens bent over bvb een vleesfabriek, is de mening van de andere nog niet per se vanzelf een 'bedreiging'.... Probeer toch een béétje breder te kijken... Als er morgen een Vlaamse vrouw in de krant een vraag opwerpt over deze of gene blootreclame wegens 'sexistisch', ga je dan ook onmiddellijk tegen haar beginnen razen over 'wat denken die wijven wel', 'ik aanvaard GEEN dreigementen' en nog van dat fraais? Of probeer je op een beetje een ernstige manier een volwassen discussie te voeren... ... Het vernauwde perspectief van een pisbuis, hé! wel goed gevonden al zeg ik hetzelf. De perfecte metafoor voor het wereldbeeld van de islamofoben en fascisten op dit forum |
een mening is 1 ding. Maar ik ga met een groep Westerlingen ook niet even in Turkije gaan wonen en dan eisen dat er varkensvlees op de menu in het restaurant staat. Daarom is een multicul niet mogelijk heden den dage, godsdienst is nog teveel ingeweven in de cultuur van moslims.
En spreek aub niet direct van fascisme. Diegene die erover begint, is meestal een fascist me dunkt. Fascisme: de natie boven het individu stellen, met als uitvloeisel een in zo'n systeem legitiem gebruik van geweld, moderne propagandatechnieken en censuur om politieke tegenstand de kop in te drukken en daarmee het bestaan van het systeem te waarborgen |
Citaat:
|
*Noteert*
Het is verboden om iets te eisen. Waar zijn die communautaire threads hier? |
Citaat:
|
Mensen mogen zoveel eisen wat ze willen, over het krijgen zal een ander wel beslissen.
|
Citaat:
op voorwaarde dat de mosselprijs dan wel naar beneden gaat :-) |
Citaat:
|
Citaat:
wie eist er stemrecht op Waalse lijsten in BHV ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be