![]() |
!hoera!
Mijn beste mede-forummers...
Ik moest het onder dwang van mijn ega nog een tijdje proberen stil te houden, maar nu mag ik het uitroepen aan de gehele wereld... *Proud mode* Ik ga voor de eerste keer papa worden !!!! */Proud mode* :smilecol::smilecol::smilecol::smilecol: |
Proficiat hoor :)
|
ik heb geen flauw idee hoe het is om papa te zijn, maar dat neemt niet weg dat ik je er van harte proficiat mee wens!
|
Een welgemeende proficiat Papa!
|
Hey, proficiat daddy-to-be! :)
|
Proficiat Zyp. :thumbsup:
|
Citaat:
Hoe het ook zij, het vader-gevoel is er mss nu nog niet echt, maar gelukkig-gevoel met de kilo... :D Alvast bedankt aan iedereen voor de gelukwensen... ps: jaja, ik zal laten weten wat het is, wanneer het geboren is, maar dan moet je nog wel wat geduld hebben. :D |
Proficiat :cheer:
|
vanaf nu pampers kopen!!:-P
|
Congratulations! :onfire:
|
Wij verwachten dan binnenkort digitaal doopsuiker. 8-)
|
Doe mij maar digitale jenever, proficiat, al ah oefenen om pampers te verversen?
|
Citaat:
|
:D!
Proficiat!!!! |
Sterkte :twisted:
Doe mij er ergens binnen een paar weken/maanden (?) aan herinneren dat ik foto's wil zien ;-) En verder, veel plezier ermee ! Het moet een speciaal gevoel zijn, en kinderen zijn cool, schattig, en dies meer. |
Een dikke proficiat...verzorgt hem of haar zogoed als je kunt é. Ik wens jullie het allerbeste ermee.
|
Citaat:
:thumbsup::clapping: |
Proficiat !!!
|
Citaat:
|
Zyp gaat trakteren, tsjoelala, tsjoelala... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be