![]() |
AdrianHealey is een ...
Wel.
Ik vroeg het me af. Want ik krijg wel heel veel zaken naar mijn hoofd geslingerd. Peiling is anoniem. So knock yourself out. |
........ berichtenkotser en een nachtbraker.
|
Links-Liberaal, Democraat, Iemand met toch overwegend een eigen mening en De zoveelste zeveraar*
*definitie van een forumgebruiker, niets persoonlijks, alhoewel ik me wel eens specifiek aan u erger :-D |
Citaat:
Vooral jij eigenlijk. Iemand wiens bijdragen ik voluit weet te waarderen. En dat zeg ik eigenlijk niet zomaar. :) |
Citaat:
U verwacht gewoon teveel van dit forum, vaak goochelen met de term 'bewijs' bijv. ;-) |
Citaat:
Ja, dat weet ik ondertussen wel. De enige mens die ik daarin heel consequent weet zijn - noot: dat betekent niet dat er geen anderen zijn - daarmee is Basy_Lys. Maar is dat dan zo negatief? Ik heb hier effectief al interessante zaken geleerd. Ik kan tegenwoordig een heel exposé geven over The Bell Curve, om maar iets te zeggen. =) |
Citaat:
op p.be heb ik vooral leren relativeren, en lachen |
Citaat:
Die 2 dingen kon ik dus al lang. =') |
oef
een linkje naar uw exposé misschien? |
Welk exposé?
Dat ik eerder deze avond heb getypt om jazeker tevreden te stellen? |
over The Bell Curve
Jazeker is een blokker, die stel je niet tevreden |
Citaat:
Wikipedialinks enzo. Meer niet. Het is idd ook mijn ondervinding om iets goed te zeggen in het ogen van een VB'er. De enige vb'ers in wiens smaak ik val, zijn degene die ik persoonlijk ken, blijkbaar. |
Jammer dat je opportunist niet hebt opgegeven :(
En als vanzelfsprekend zou ik dan alles willen aanduiden, maar dat vind ik dan weer zo kinderachtig. |
Citaat:
En ego-tripper. Wie maakt er nu een poll over zichzelf. |
Citaat:
Ga zo verder met zelfrelativeren en wie weet zet ik je ooit nog uit m'n negeerlijst :lol: |
Citaat:
|
Iets tussen een links-liberaal, poco en belgicist. Kies zelf maar welk van de 3 het beste bij u past :-)
|
Je mag meerdere kiezen, hoor!
En perfect geheim. Wat denk je daarvan. ;) |
Citaat:
|
Het laat me volkomen koud wat er met België gebeurd. Wat er met de Belgen gebeurt, is al iets warmer.
Ik duik niet weg achter mijn zetel bij het woord moslim. Ik probeer zoveel mogelijk etatisme te vermijden, maar voel dat een bepaalde mate van overheidsinmenging toch noodzakelijk is. Ik zou zeggen LL, maar goed. Blijkbaar ben ik in jouw ogen ook de andere 2. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be