![]() |
Rolstoelpatient : Steun mij door uw stem uit te brengen.
Beste mensen,
Graag had ik jullie gevraagd om jullie stem uit te brengen. Ik ben namelijk invalide en te afhankelijk van derde. Graag zou ik mijn zelfstandigheid willen hebben. Daarom doe de volgende oproep : Ik doe namelijk mee aan een wedstrijd om een wagen te winnen. Iedere stem is welkom. Jullie kunnen de stem uitbrengen op de volgende site : www.wileeni30.be/blogs/index/wjhome Nadat jullie hebben gestemd, zal er een bevestiging mail U worden toegezonden waarop jullie stem moet worden bevestigd. Dan pas is de stem geldig. Ik hoop van harte op jullie steun en dank jullie reeds duizendmaal. Vriendelijke groeten, Willy ![]() |
Gestemd. Veel geluk en sterkte. Ook voor je naasten.
:-) |
Gestemd, uiteraard. :)
|
Door te stemmen kan je blijkbaar een iPod winnen, moest iemand dat belangrijk vinden.
|
Gestemd ook. Good luck !
|
Citaat:
|
Citaat:
grtz :D |
voila, ik heb het nodige gedaan door te stemmen. O wee als je nu niet wint he !!
|
en...hop, den hoop is weer vergroot ;-)
|
gestemd
winnen hé makker!;-) |
Stemmetje bijgedragen... Hopelijk win je. Good luck.
|
geen fnac-bons hier?
|
Citaat:
|
Done. 8-) . Good Luck :thumbsup:
|
d'r moest iemand eerst zijn hé ...
maar ik doe ni mee met zulke dingen. vind het ook nogal crue om je handicap uit te spelen om iets gedaan te krijgen ... soit, good luck anyway ... |
Citaat:
|
Ik ben ook niet zo voor van deze dingen.
|
Citaat:
|
Wat is er mis met een auto van 11 jaar oud?
|
Toen ik nog in België woonde, had er iemand in de straat achter me met de eindejaarsactie van de middenstand een wagen gewonnen. Hij heeft die weggegeven aan zijn buren toen. Dit geheel terzijde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be