![]() |
ADSL of Telenet?
Ik ben net verhuisd en ga een nieuwe internetconnectie nemen. ADSL of Telenet? Voordelen, nadelen? Ervaringen?
Alvast bedankt! |
'k Heb telenet, en 'k ben die mannen al grondig beu, over het internet zelf heb ik geen klagen ;-)
|
wij hebben telenet, geen klachten in feite..
(er hangen drie computers aan een mono verbinding) |
Telenet uiteraard.
|
Ik heb ADSL en ben daar eigenlijk zeer tevreden over.
|
Telenet en weinig klachten.
|
Ge moet da wa voor uw eigen uitmaken.
Vind je snelheid het belangrijkste? Dan kies je voor Telenet. Wil je een vaste telefoonaansluiting? Zo neen, is Telenet in sommige gevallen zelfs goedkoper. Wil je voor onklopbare prijzen gaan, kies je ADSL met een Discoveryline van Belgacom en een goedkoop ADSL-abo (Dommel, EDPNet...) Wil je volledig voor datalimieten gaan, is Dommel een goede keuze. Hier is uitgebreide informatie. http://www.vergelijking.be/internet/breedband.php OPGELET!! Als je geen vaste telefoonlijn wenst te nemen van Belgacom, moet je bij iedere ADSL-provider (allemaal behalve Telenet en Chello) 7 EUR bijtellen voor je Discoveryline. Ook bij Telenet dien je een euro bij te tellen (tarief is gewijzigd). |
Citaat:
|
Telenet en één klacht: lage datalimiet aan hoge prijs (in vergelijking met andere providers).
|
adsl
zeer gemakkelijk om van account te veranderen + veel minder installatiezever |
Op het werk ADSL en thuis Telenet en over beide geen klachten eigenlijk maar veel hangt natuurlijk af wat je er allemaal mee wil doen: als je grote massa's wil downloaden moet je toch eens kijken met welke limieten er gewerkt wordt en wat de meerkost is voor extra.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be