![]() |
Grandioze advertentie!
Zeg nu nog eens dat Vlamingen niet inventief zijn:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
geeft een mooi beeld van hoever de mensen van het ACV in hun gedachten al 'heen' zijn (richting totalitair regime zonder gedankenfreiheit dat is) |
Die advertentie is pertang zou gemaakt om de lompe oenen te beschermen.
Stel u hebt een horecazaak en u neemt een lompe oen in dienst. De eerste dag beledigd die al een paar klanten, dat gedrag is nu eenmaal eigen aan lompe oenen, je zal zo maar geboren worden. Gevolg: u ontslaat hem met een slechte dopbrief, nogal logisch. De lompe oen laat zich inschrijven aan de dop en wordt prompt geschorst voor 9 maanden door de RVA. Onze lompe oen naar het OCMW. Van de regen in de drup. Is het dan niet beter dat we die oenen gewoon aan de dop laten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De uitbater doet juist alsof hij zo een groot licht is.
|
Het inquisitiecentrum is weeral op oorlogspad tegen de vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Die het schoentje pakt, trekke het aan. Als ik die advertentie lees, wil ik METEEN ga solliciteren, want dat lijkt mij een werkgever, die weet wat hij wil, die duidelijk zijn eisen stelt en -dat is een vermoeden- daar ook zijn arbeidsvoorwaarden (inclusief verloning) op baseert. :thumbsup: voor die gast! :boo: voor ACV. Ik heb daar trouwens 8 jaar voor gewerkt - in een vorig leven. Moet je eens zien wat DIE met de sociale wetten doen. |
Die advertentie zegt in zijn ad gewoon wat anderen denken, goed zo!
|
Citaat:
wel inquisitiecentrum? |
Ik vind het een zaaaaalige adverventie maar wel zeer jammer dat de gedapo dit weer moet bekritiseren. Men geeft wel zelf toe dat er weinig kan gevonden worden mbt discriminatie. En imo mag een werknemer nog altijd zelf bepalen wie hij tewerkstelt....
|
Cgkr
|
Citaat:
misschien moet je artikels ook eerst eens lezen vooraleer je tot conclusies komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enig idee hoeveel een advertentie kost in De Standaard? Enig idee hoeveel mensen er op dit artikel hebben geklikt? Door zéér bewust vlak NAAST de anti-discriminatie-bepalingen te mikken, wetende dat er wel één of andere kwiedam over ging vallen, haalt deze "groot licht uitbater" wèl de kranten! De Kleppende Klipper uit Mol! Iemand die nu nog niet weet welk restaurant dat is, is wereldvreemd. Ik noem het een Tijl Uylenspieghel truuk: het CGKR wordt vierkant uitgelachen en HIJ heeft een gratis advertentie! Il faut le faire!:lol: |
schoon, die kleppende klipper laten we dus links liggen.
Zo'n advertentie toont eigenlijk enkel de onbekwaamheid van de werkgever aan die niet in staat is een degelijke selectie te maken uit de kandidaten en er dan nog niet eens in slaagt ze degelijk op te leiden, de oen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be