![]() |
Het winterforum
kijk, in de zomer zit iedereen liever onder ne buitenlandse palmboom of ergens op een zonnig terras dan thuis achter de pc
't is idd amper te geloven, maar het is zo vandaar dat de meeste forums er tijdens de zomer zomaar kaaltjes bijliggen daarom dus dit oergezellige, met knetterend haardvuur op de achtergrond, uit de vlaamse klei gerukte winterfeeling forum. hier dus enkel gezellige en warme onderwerpen die je normaal tot in de winter zou bewaren, klaag hier over de sneeuwballen die de buurjongens in je nek gooiden (waarna je, terwijl je er eigenlijk van geniet, kan doen alsof je ze woest achterna komt gelopen), post hier je verlanglijstje voor de kerstman, stel vragen over de elfstedentocht, geef tips over aanstaande kerstmarkten en breng verslag van je bezoek aldaar, wie wint het vierschanzentoernooi, hoe knip je zelf de mooiste kerstkaartjes,...enzovoort enzoverder. kortom; laten we het hier onzomers ('t is toch gene zomer gewijs) gezellig maken, verder is er momenteel toch niet veel te beleven |
ik zal de spits wel afbijten en ga nu lekker onzomers nog nen joint opsteken!
en vriezen zal het! |
pfft precies geen volk ... iedereen is voorszekerst weer zijn/haar ski's aan het inwaxen ...
|
Ik mis een goei skivakantie :(
|
Iemand trek in stevige, gezonde winterkost? Rode kool met worst, of een lekkere stamppot?
|
Citaat:
|
Ik haat wintersport.
|
Citaat:
Ik zal ergens eind oktober (misschien zelfs vroeger) deze draad heropwarmen met keiharde vriestemperaturen: min 5, 10, 15, 20 en later in het jaar gaan we misschien weer een paar weken -30 (min dertig) halen. Dat is pas vriezen! Als je dan een jeansbroek aanheb, voelt het aan alsof je niets aan hebt. Je 'snottebellen' bevriezen ahw in je neus, terwijl je ademt. De brandweer kan niet blussen, want het water bevriest in de slangen. Watervallen hangen, liggen of staan er bevroren bij. Alles is stil, want het is zelfs te koud om te bibberen. ;-) Voila seh: mijn bijdrage. Koud genoeg? ;-) |
Net de airco op 17°C gezet...
Verder ga ik niet. Nu content ? ;-) |
Citaat:
|
Op 2600 meter hoogte uit de lift stappen en niks anders zien als sneeuw....
En dan maar sjezen :D |
net een lekkere pot erwtensoep (van die dikke) gemaakt met flinke hompen rookworst erin...
en met de gordijnen dicht lijkt het net alsof het al donker begint te worden! |
![]() |
en om de laatste twijfelaars te overhalen:
![]() |
die warme genegenheid, daar horen kerstballen bij...
![]() |
1 Bijlage(n)
.. om in de sfeer te blijven...
|
1 Bijlage(n)
|
natuurlijk zit iedereen buiten als het goed weer is.
ik ook. ge moet eens zien hoe de madammen erbij lopen als de zon een beetje schijnt nu. da's nogal wat anders dan die dikke jassen en lange broeken van 's winters. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be